Gå til innhold

Når daten er på Tinder og adder nye jenter på IG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at dette spørsmålet er dust men jeg må bare høre hva KG mener: Er det helt ok at han begynner å følge nye jenter på Instagram (åpenbart fra Tinder), etter at vi har møttes to ganger? Jeg vet også at jeg har ingen «eierskap» kun etter å ha møtt noen to ganger, men har jeg grunn til å tenke at jeg ikke er bra nok for ham?

Anonymkode: 20d1b...a52

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo objektivt sett greit så lenge dere så vidt kjenner hverandre og ikke er seriøse, men man kan helt fint synest selv at det ikke er greit og avslutte det. Jeg hadde ikke giddet. Kjenner til en som har nærmere 50% av de 1000 han følger som er damer fra tinder og randoms han har lagt til pga sin preferanse utseendemessig. Hadde selv aldri giddet noe seriøst med en som holder på slik, for jeg hadde slitt med å stole på en som så tydelig "sikler" etter alle mulige. 

Anonymkode: fa7ef...217

• Liker 6
Skrevet

Det spørs litt egentlig hva du selv tenker og hva du selv gjør. Sveiper du aktivt og legger til nye etter å ha møtt han? Hvis nei, finn deg noen som er mer lik deg. 

Jeg personlig hadde ikke orket. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør ikke noe galt sånn objektivt sett. Men hadde jeg vært han og addet videre hadde du vært en på vent og jeg hadde ikke vært særlig interessert. Så jeg hadde tatt selvrespekten i behold og droppet

Anonymkode: c4e04...18c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som (flere ganger) har blitt lagt til på Tinder av matcher. Når vi så snakkes om å møtes kommer det frem at de allerede dater noen andre, og at de derfor ikke bør/kan møte meg. (Noen avtaler også først date, for så å avlyse like før fordi de "har funnet ut at jeg ikke kan møte deg likevel fordi jeg møter egentlig allerede en annen"). Skjønner ikke hva noen menn tenker med. 

Jeg vet at det er både menn og kvinner som swiper videre også etter å ha møtt noen flere ganger, men det er ikke for meg. Men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke synes du er god nok og letter etter nye muligheter, det kan hende at det er "slik" han dater og at han ikke tenker noe over det. Men jeg skjønner veldig godt om du synes det ikke føles så greit!

Anonymkode: 55a47...1f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er en av de som (flere ganger) har blitt lagt til på Instagram av matcher. Når vi så snakkes om å møtes kommer det frem at de allerede dater noen andre, og at de derfor ikke bør/kan møte meg. (Noen avtaler også først date, for så å avlyse like før fordi de "har funnet ut at jeg ikke kan møte deg likevel fordi jeg møter egentlig allerede en annen"). Skjønner ikke hva noen menn tenker med. 

Jeg vet at det er både menn og kvinner som swiper videre også etter å ha møtt noen flere ganger, men det er ikke for meg. Men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke synes du er god nok og letter etter nye muligheter, det kan hende at det er "slik" han dater og at han ikke tenker noe over det. Men jeg skjønner veldig godt om du synes det ikke føles så greit!

Edit. 

AnonymBruker
Skrevet

Greit og greit. Jeg melder meg ut hvis det er for mye konkurranse, og jeg må kjempe om oppmerksomheten til daten. Det gidder jeg ikke.

Anonymkode: f248e...1f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pleier alltid å sjekke følgere til den jeg dater. Er det fullt av "konkurrenter" fra det samme kjønn som meg så pleier jeg ikke å gidde. Regner med det er noen som dater litt for aktivt for meg, og da vil jeg heller unngå å bli såra.

Anonymkode: 605d9...59b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør jo ikke noe galt, men personlig får jeg avsmak av sånne menn så hadde droppet videre møter pga det. Ikke fordi han gjør noe galt, men fordi jeg ser på sånne som tapere og desperate. 

Anonymkode: 8ccb7...23a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er et rødt flagg for han at du følger med på hvem han legger til på insta 

Anonymkode: cd075...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...