Gå til innhold

Fikk inkonklusivt svar på testen! Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørrhoste og masse snørr! Har tenkt at det er barnehagebugs og ikke stresset over det, men tok en test for sikkerhets skyld! Så kommer svaret om at det er inkonklusivt og at jeg må ta det på nytt! Herregud, hvorfor virket ikke testen ordentlig? Betyr det at jeg har viruset? Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Søker råd! skrev (37 minutter siden):

Jeg har tørrhoste og masse snørr! Har tenkt at det er barnehagebugs og ikke stresset over det, men tok en test for sikkerhets skyld! Så kommer svaret om at det er inkonklusivt og at jeg må ta det på nytt! Herregud, hvorfor virket ikke testen ordentlig? Betyr det at jeg har viruset? Noen som har opplevd det samme?

Er sikkert bare at testen ikke ble utført helt riktig. 

• Liker 1
Skrevet
QueenL skrev (6 minutter siden):

Er sikkert bare at testen ikke ble utført helt riktig. 

Gad, jeg håper det!! Damen på pandemitelefonen sa at enten kan det komme av forurenset prøvesvar, dvs at prøvepinnen kom borti tunga mi. Eller at det var corona. 

Huff. Hvis det er det er corona ikke SÅ bad da. Enn så lenge...Bank i bordet.

Skrevet

En kollega av meg fikk samme resultat en gang vi var i karantene. Hennes neste test var negativ, ihvertfall. Har hørt at det har skjedd flere, skjedde også datteren min på en hurtigtest på skolen en gang. Neste var også negativ.

Det går nok bra ;) 

• Liker 1
Gjest Pianobar
Skrevet
Søker råd! skrev (1 time siden):

Gad, jeg håper det!! Damen på pandemitelefonen sa at enten kan det komme av forurenset prøvesvar, dvs at prøvepinnen kom borti tunga mi. Eller at det var corona. 

Huff. Hvis det er det er corona ikke SÅ bad da. Enn så lenge...Bank i bordet.

Da har du i grunnen fått så mye mye svar det er mulig å gi på det spørsmålet...

Skrevet

En jeg kjenner fikk samme svar. Ny test va positiv  

• Liker 1
  • Opprett ny...