AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har en kjæreste som er autistisk, og han takler ikke å bruke ringer og smykker. Jeg vet ikke helt hva vi skal bruke? Noen som har forslag til hva vi kunne brukt I stede for forlovelses ring? Anonymkode: 3a42e...4dd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Hvorfor må dere bruke noe? Anonymkode: 7b0bd...c2d 1
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Det beste beviset på at man tilhører hverandre er ett eller flere barn man har skapt sammen. Man må ikke bruke ring, dersom man er tåpelig nok til å gifte seg. Hvorfor gi myndighetene en grunn til å blande seg oppi forholdet deres? De fleste er ikke religiøse i Norge. Men ingen må bruke ring, bare fordi man ser så mange på tv bruke det. Her bør du respektere ham. Lukter kvinnehersk allerede i min nese, når jeg leser TS. For øvrig bør denne karen heller unngå ekteskapsfellen og kose seg med damen som særboer, men det er nå bare min mening.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Realverdien skrev (7 minutter siden): Det beste beviset på at man tilhører hverandre er ett eller flere barn man har skapt sammen. Et barn er et tegn på at dere har hørt til hverandre, eller i det minste hatt samkvem én gang, men det er jo noe annet. Anonymkode: a55f5...57c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 TS - hvis dette er en del av hans diagnose, så må du nesten forhøre deg med ham eller de som står ham nær om hva som passer for ham. Noen velger å få en tatovering i stedet, men det er jo ikke gitt at han er komfortabel med det. Anonymkode: a55f5...57c
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et barn er et tegn på at dere har hørt til hverandre, eller i det minste hatt samkvem én gang, men det er jo noe annet. Anonymkode: a55f5...57c Synes du tar litt lett på det. En kvinne som lar en mann sprute sæden sin inn i livmoren sin og smelte genene sine sammen med hennes, så hun må bære hans barn i "årevis" om man regner ammeperioden, har jo åpenbart livslang tilhørighet til den mannen. At man akkurat nå har en konsumergenerasjon, drevet av at velferdsstaten backer deg opp uansett hvor uansvarlige valg du tar, endrer ikke på det. Middelklassen betaler for dette gjennom høye skatter og avgifter. Så snart middelklassen (med sine lave fødselstall) er skiftet ut/utarmet i Nord-Europa vil det aldri oppstå et samfunn igjen som legger til rette for sosial aksept av slik adferd hvor man kan trekke på skuldrene av at en kvinne velger drit dårlige menn som far til sine barn, og kortvarig "samkvem" som ender i graviditet, men ikke forhold, er sosialt akseptert. Just saying. Skulle ønske det var annerledes, men dette er nok bare en kortvarig samfunnsorden vi lever oss gjennom i nuet.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Her var det mange rare svar. Hvis han ikke takler ringer, så syns jeg ikke man skal tvinge noen til det heller. Du kan jo ha både forlovelsesring og giftering, så kan han la vær? Dere er jo like mye gift, ringen er bare et symbol Anonymkode: 92314...d97
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 En tidligere kollega og mannen hadde identiske tatoveringer. Anonymkode: 2d804...530
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Her var det mange rare svar. Hvis han ikke takler ringer, så syns jeg ikke man skal tvinge noen til det heller. Du kan jo ha både forlovelsesring og giftering, så kan han la vær? Dere er jo like mye gift, ringen er bare et symbol Anonymkode: 92314...d97 Det er veldig sant, en ting jeg glemte og nevne er at han ville ha noe men vi prøver å finne ut av hva. Så da hadde jeg den dårlige ideen om å spørre her🤦🏼♀️ Takk for svar!❤️ Anonymkode: 3a42e...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå