Gå til innhold

Norges beste og verste hotell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du er Norges beste hotell, og hvorfor? Hvilket ville du absolutt ikke anbefale noen å besøke, og hvorfor? 

Anonymkode: 59e92...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lyst til å prøve Opus XVI i Bergen. Ser flott ut

Endret av abanabi
AnonymBruker
Skrevet

Alexandra Hotel i Loen = Beste :) Union Hotel på Øye er en god nr.2 :) 

Anonymkode: 2891c...b7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Britannia i Trondheim er fantastisk😀

Anonymkode: d620a...c6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Britannia, og the Thief. Luksus, tvers igjennom. 

Ellers elsker jeg de erverdige fjordhotellene. Alexandria, Ullensvang, Solstad.. Med fantastisk utsikt, hager, og SPA der du kan svømme ut uansett vær. Men jeg hater rommene på samtlige av disse stedene, selv de som har pusset opp. 

Jeg har egentlig ingen på verste-listen. Det må bli noen av de jeg vokste opp med, på roadtrip gjennom Norge, spare penger, 5 stykker på et rom...  men husker ikke navnene. 

Anonymkode: b8c9a...cf6

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hva du mener med verste, men det er i alle fall flust av upersonlige, tragiske kjedehotell rundt om i landet. 
Den verste hotellopplevelsen vi har hatt var nok i fjor sommer på The Hub i Oslo. Det var møkkete, dårlig service, bare rot med romnøkkel, frokostservering og bestilling. Da vi sjekket inn så fikk vi info om romnøkkel på app, vi tok heisen opp til vår etasje sammen med noen andre, så det var først da vi kom opp til rommet vi fant ut at appen ikke virket. Vi forsøkte å ringe ned i resepsjonen, men etter å ha stått 7 min. i telefonkø ga vi opp. Vi fikk tak i en av rombetjeningen og hørte om hun kunne låse oss inn på rommet, slik at vi fikk satt inn bagasje, men det var ikke mulig, vi måtte ned igjen i resepsjonen, stå i innsjekkingskøen på nytt (den va helt ut døra...) før vi traff en person som igjen skulle vise oss appen. da vi sa at appen ikke fungerte oppe på rommet så trodde han ikke på oss, men fortsatte å forklare konseptet app, som om vi skulle vært aldeles inkompetente. Til slutt fikk vi en til å bli med oss opp på rommet, ah...den virker ikke, jo! Måtte da bli med ned igjen i resepsjonen for å hente et nøkkelkort....
Inne på rommet ble vi møtt av møkk og rot. Det var en stor, klissete flekk midt på gulvet og helt tydelig et toalett som ikke hadde sett dobørsten på en stund. Dessuten hadde vi fått et handikap-rom med minimalt av møbler, så den eneste plassen å sitte var på sengen. Utsikten var rett inn i veggen på andre siden. Vi ga beskjed om dårlig renhold og da kom det en som veivet over gulvet mens vi var ute, men det var fortsatt klissete. 
På grunn av corona måtte man bestille frokost-tid og det ble opplyst at det var bordservering, ikke buffet. da vi kom til frokost på vårt angitte tidspunkt møtte vi et kaos av folk, stappfull frokostsal og frokostbuffet...

The Hub er et helt nytt hotell og et av flaggskip-hotellene til Stordalen, men etter dette styrer vi helt unna disse hotellene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...