AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Vi skal på familiepark, 2 timer hjemmefra. Vi drar tidlig. Og har tenkt å dra hjem samme dag/kveld. Minste er 16 måneder. Har nok en lur i bilen på vei opp og sikkert en på vei hjem. Gjennomførbart eller stort nei? Anonymkode: 2f9e8...876
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Ser ikke problemet. To timer er da ikke langt. Anonymkode: d4a1d...976 21
GammelKaktus Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 2 timer er jo ingenting, ser ikke for meg at det kan være et problem. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Helt utrolig at du spør om det. Du må jo forstå selv at det ikke er noe problem. Anonymkode: 96b06...e08 5
Gjest Robin666 Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Skjønner ikke at folk svarer på dette uten å ha tilstrekkelig informasjon. Standard KG. Nei, det lar seg ikke gjennomføre på en god måte. Stå opp 6, kjøre hjemmefra kl 7 og hjemover kl 19 er alt for lenge for ungen din. Det må du skjønne.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Jeg gjorde det i fjor. To timer til Kongeparken med en på ca. 16 mnd. Kjørte hjem kl. 19 og var hjemme kl. 21. Det ble litt krøll med sovinga, men det gikk seg fort til igjen. Null stress. Anonymkode: d6aad...867 7
Pentagon Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Virker som en veldig lang og slitsom dag for alle sammen. Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal utsette seg selv og familien for noe slikt. Dere har sikkert flere barn som er større? Med mindre de er over 4 år har de mer glede av å dra på piknik med dere enn det stresset du snakker om der. Hvorfor kan dere ikke dele dere og en er med de store barna i parken, den andre med den på 16 måneder i rolige omgivelser. Fordi det er det det barnet trenger, ikke så mye bråk og støy som den dagen der garantert vil bringe. Bare min mening. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Vi reiser hjemmefra kl 8. Og reiser hjem når vi er lei. Om barnet trenger ro så går en av oss ut av parken. Vi tar hensyn til barnet. Ser så klart an. Blir det skikkelig krise så finner vi ett sted å sove på veien. Anonymkode: 2f9e8...876 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Jeg syns 16 mnd er litt lite til en sånn dagstur, barnet vil også få svært lite utbytte av det. Sånne turer er greie å ta når ungene er større og får noe igjen av å være en dag i en park. Anonymkode: 30a19...f73 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 Vi dro dette et hakk lenger. Satt ungene i bilen om kvelde, og mens de sov kjørte vi. De våknet opp utenfor første park i Danmark. Tok ytterligere to parker de neste to dagene og kjørte hjem om natta etter det. Helt supert, vi alle elsker det og 2 timer er som en svipptur på butikken for oss 😂 Anonymkode: d4a1d...976 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Det høres ut som en utrolig lang og slitsom dag for et så lite barn. Hvorfor skal dere dra han med til en travel park? Anonymkode: b47df...67c 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi dro dette et hakk lenger. Satt ungene i bilen om kvelde, og mens de sov kjørte vi. De våknet opp utenfor første park i Danmark. Tok ytterligere to parker de neste to dagene og kjørte hjem om natta etter det. Helt supert, vi alle elsker det og 2 timer er som en svipptur på butikken for oss 😂 Anonymkode: d4a1d...976 Var dette med barn på 16 måneder? Altså ettåringer? Eller større barn som faktisk hadde glede av turen? Anonymkode: b47df...67c 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 Da vi var små var vi på bilferier som da betød å sitte i bilen mesteparten av dagen. Vi syntes det var stas likevel 2 timer er jo ingen langtur. Men hvor gamle er de eldre barna, den på 16 mnd vil jo ikke ha noe utbytte av dette. Anonymkode: 27624...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da vi var små var vi på bilferier som da betød å sitte i bilen mesteparten av dagen. Vi syntes det var stas likevel 2 timer er jo ingen langtur. Men hvor gamle er de eldre barna, den på 16 mnd vil jo ikke ha noe utbytte av dette. Anonymkode: 27624...3c2 4 år 😊 Anonymkode: 2f9e8...876
Gjest Albbas Skrevet 3. juli 2021 #15 Skrevet 3. juli 2021 Null stress! Og min toåring storkoste seg i slike parker i fjor da hun var 14 mnd. 😄 Man trenger jo ikke være helt til stengetid.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 Tja, verste som skjer er jo at natta kan bli trøblete, men det er jo ikke noe stort problem. Babyen din får vel neppe så mye ut av turen, men den tar ikke skade av det, så det er jo bare å kjøre på. Anonymkode: a7e68...bfc 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi skal på familiepark, 2 timer hjemmefra. Vi drar tidlig. Og har tenkt å dra hjem samme dag/kveld. Minste er 16 måneder. Har nok en lur i bilen på vei opp og sikkert en på vei hjem. Gjennomførbart eller stort nei? Anonymkode: 2f9e8...876 Det vet vel du best. Mine hadde det ikke funket for, de sluttet å sovne i bil rundt året da de skjønte at det var spennende. Måtte alltid kjøre mellom dupper osv. og ikke sov de om det skjedde noe spennende, så vi hadde hatt totalt utslitt barn da de var i den alderen. MEN dette har du vel en følelse på selv om går bra eller ikke, følg magefølelsen din. Anonymkode: 84b3e...e09 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 Jeg syns det høres gjennomførbart ut. Det kan godt tenkes vi tar en lignende tur med barna på 1,5 og 3 år i løpet av sommeren. Men her er barn forskjellige. Begge våre kan kose seg ei stund i bilen, og blir ikke bilsyke. Hun yngste pleier å sovne i bil. Den eldste syns at det er stas å være på tur. Og den yngste blir ivrig når den eldste er ivrig selv om hun kan finne en humle i hagen vel så stas som attraksjonene i en familiepark. Anonymkode: 89589...e05 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 Jeg ser ikke problemet. Husk masse vann og mat!!!! Etter å ha jobbet flere år i en fornøyelsespark kan jeg ikke understreke det nok! Har vært vitne til at alt for mange voksne har svimt av på grunn av for lite væske og for mye sol.. Anonymkode: f8428...d21 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 Vi har lagt opp sånne reiser så vi drar når det er leggetid fra parker. Det har vi tenkt til i år også. De er fire og fem år. Anonymkode: de78a...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå