AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Det finnes jo leiligheter som er 2-3 etasjer. Og som gir litt rekkehusfølelse? Anonymkode: d8829...c6c
Drizzt Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Nei. Det er allerede på grensen med eneboligfølelsen, men rekkehusfølelse kan du ikke oppnå i en blokk 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Alle har rett til å føle det de vil. Anonymkode: 5c90b...83f
GammelKaktus Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Får mer privatliv i en stor blokk enn en rekke med rekkehus. Jeg ser ikke at det kan sammenlignes altså men jeg er en blokkelsker. 😄 Ære være vaktmester og dugnadsfri hverdag. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Kanskje i første etasje, om du har en hage du kan gå rett ut på. Anonymkode: 2d184...2eb 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (23 minutter siden): Får mer privatliv i en stor blokk enn en rekke med rekkehus. Jeg ser ikke at det kan sammenlignes altså men jeg er en blokkelsker. 😄 Ære være vaktmester og dugnadsfri hverdag. Helt riktig. Jeg bor i blokkleilighet og har en stor usjenert balkong med null innsyn fra naboer og hvermansen. Jeg ønsker nå å kjøpe noe større og ser etter rekkehus først og fremst, men absolutt alt jeg finner av interesse er egentlig ganske uinteressant så fort jeg ser uteområdene. Jeg er vant med null innsyn og vil fortsette med det. Må vel kjøpe meg en enebolig på landet tror jeg 😂 Anonymkode: dd3c5...98f 1
GammelKaktus Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Helt riktig. Jeg bor i blokkleilighet og har en stor usjenert balkong med null innsyn fra naboer og hvermansen. Jeg ønsker nå å kjøpe noe større og ser etter rekkehus først og fremst, men absolutt alt jeg finner av interesse er egentlig ganske uinteressant så fort jeg ser uteområdene. Jeg er vant med null innsyn og vil fortsette med det. Må vel kjøpe meg en enebolig på landet tror jeg 😂 Anonymkode: dd3c5...98f Ja, heller enebolig på landet enn rekkehus. 😄 Her i byen hvor jeg bor er det en del eneboliger i sentrum som ligger relativt godt til med tanke på lite innsyn men de koster jo litt. Har fortsatt til gode å se et rekkehus som faktisk er usjenert. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kanskje i første etasje, om du har en hage du kan gå rett ut på. Anonymkode: 2d184...2eb Enig, spesielt hvis man ligger på enden. Terasseleiligheter har jo store terasser og i 1. etasje kan det bli som en hage. Anonymkode: a89ec...332 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (36 minutter siden): Ja, heller enebolig på landet enn rekkehus. 😄 Her i byen hvor jeg bor er det en del eneboliger i sentrum som ligger relativt godt til med tanke på lite innsyn men de koster jo litt. Har fortsatt til gode å se et rekkehus som faktisk er usjenert. Fant ett - det gikk selvfølgelig godt over millionen over prisantydning (ble ikke mitt kan man si... 😐) Anonymkode: dd3c5...98f
GammelKaktus Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fant ett - det gikk selvfølgelig godt over millionen over prisantydning (ble ikke mitt kan man si... 😐) Anonymkode: dd3c5...98f Typisk når du først finner noe du liker.😏 Men hvis du finner et brukande rekkehus så pass på at det ikke er noen "avtaler" skriftlig der folk har lov til å gå gjennom hagen din og slikt. Har en venninne som kjøpte drømmeplassen sin så viser det seg at naboer har lov å gå gjennom hagen hennes for å komme til andre siden... Veldig rart å sitte med grillen og plutselig kommer det en hel gjeng trampende forbi...De flyttet relativt fort derfra, det var det mange rare ordninger. Ble til en enebolig litt utfor byen.😅 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Flere etasjer er jo egentlig bare upraktisk. Det du trenger er godt med kvadratmeter og en stor takterasse. Hva med denne Obos Leiligheten på Majorstuen? https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=209767181 Anonymkode: bfa4a...4f4
Snedig Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Har faktisk sett annonser med teksten «rekkehus i høyden»….
kvinneguide Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 19.59): Det finnes jo leiligheter som er 2-3 etasjer. Og som gir litt rekkehusfølelse? Anonymkode: d8829...c6c Ja det finnes absolutt leiligheter med rekkehusfølelse. Flere etasjer eller utgang til hageflekk, eller egen inngang. Men tror ikke rekkehusfølelse er noe som brukes for å løfte en leilighet i boligannonser. Endret 5. juli 2021 av kvinneguide
I Grosny Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Jeg synes noe fint med rekkehus var bakkekontakt og hageflekk. Det kan man også få i noen førsteetasjes blokkleiligheter. Slike leiligheter er populære hos småbarnsfamilier. Endret 5. juli 2021 av I Grosny
I Grosny Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere etasjer er jo egentlig bare upraktisk. Det du trenger er godt med kvadratmeter og en stor takterasse. Hva med denne Obos Leiligheten på Majorstuen? https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=209767181 Anonymkode: bfa4a...4f4 Obos er dyrt. Det finnes forresten mindre Obosleiligheter med større takterrasse til 1/4 av den prisen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har akkurat flyttet fra et byggefelt med eneboliger, tomannsboliger og rekkehus, bodde i en tomannsbolig. Nå bor jeg i en terrasseblokk i første etasje, på enden. Siden leiligheten er på enden har jeg også vinduer på kortsiden som sørger for ekstra lysinslipp. Har en grei, usjenert uteplass og ingen innsyn fra naboer. Så selv om jeg nå bor et sted med mange flere boliger, så føler jeg at jeg har mer privatliv 😅 første etasje på enden betyr også at min leilighet ikke "grenser" til så mange, så jeg hører ikke at jeg har naboer heller. Anonymkode: 2d652...00c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Rekkehus må nok være det som gir minst privatliv. Hadde heller gått for romslig leilighet Anonymkode: 5bb9f...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå