AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Jeg fant ut for en uke siden at jeg er gravid. Ikke planlagt, og helt uventet. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men fått time til tidlig UL om 3 uker. Nå vet jeg ikke om dette er reelle symptomer, eller bare...psykisk? Jeg har en helt forferdelig hodepine. Jeg føler meg både oppblåst, og full i magen tross av at jeg spiser lite. Med stram singlett ser det nesten ut som det er en mage der, men det er jo umulig i uke 5-6?! Jeg har gått opp halvannet kilo, den siste måneden altså, ikke på en uke. Jeg har ingen energi, det å bevege seg fra senga til badet føles som et maraton. Jeg sover hele tiden. Symptomer kommer ikke bare sånn plutselig? På en uke får jeg både hodepine, blir utmattet og føler meg oppblåst og mage. Det er vel bare psykisk? Eller er jeg plutselig lenger på vei enn vi tror? Anonymkode: dc7f5...e91 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Hos meg kom det nærmest over natten. Følte meg litt uggen en kveld i slutten av uke 5, og neste dag føltes det som tidenes fyllesyke. Jeg var også skikkelig oppblåst (fikk ballongmage, som var der fra morgen til kveld) og var helt fullstendig utslitt. Dette varte i overkant av en måned, til ca uke 11/12. Anonymkode: 02caf...33a 1
Anjatapinjata Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Jeg fikk kraftige symptomer med allerede i uke 4 så jo de kan komme så plutselig. Skjer mye hormonelt i kroppen.
Niny Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Høres helt normalt ut for alt fra uke 4 til 6. Å få mage så tidlig er også vanlig, men da kun luft fordi du er så oppblåst 😉 Denne forsvant hos meg rundt uke 10 og kom gradvis tilbake fra uke 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå