Gå til innhold

Hvor mye gir du en niese i konfirmasjonsgave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i konfirmasjon og lurer på hva folk flest gir nieser i konfirmasjonsgave. Tenker en pengesum. 

Anonymkode: c4304...423

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

500-1000kr

Anonymkode: 7be0d...a8a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mellom 500-1000kr. Jeg gir etter hva jeg har mulighet til, og med tanke på at der er mange som etterhvert skal konfirmere seg av mine nærmeste, legger jeg meg på ei linje som er overkommelig. For meg er det ikke pengesummen som er viktig, men en oppmerksomhet på dagen. Håper også at ungdommen tenker på mer enn beløpet, og er fornøyd med det de får. Jeg tror heller ikke brødrene mine vil tenke noe om et vist beløp, eller om de gir mer «tilbake» til mine barn. Vi har totalt ulike utgangspunkt økonomisk. 

Anonymkode: 00318...67b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis min niese hadde blitt konfirmert i år, så hadde hun fått nærmere 50 tusen kroner. 

Hun har aldri fått en gave av meg, for jeg har istedet investert penger som hun skulle fått i gave. Det er fortsatt ett par år igjen til hun skal konfirmeres, så vi får se hvor mye/lite det blir. 

Mulig jeg kommer til å fortsette å investere pengene videre til hun evt skal kjøpe egen bolig. Jeg ser det an. 

Anonymkode: 28f21...ec9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1000kr.

Anonymkode: d7df5...dc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener vi ga 1000kr. 

Anonymkode: 65681...db3

Skrevet

1000 kroner. 

Litt avhengig av hvor gammel lommebok du har. Man slipper nok unna med 500,- også. 

Jeg har en del nieser og nevøer. Jeg ga 500 til konfen helt opp til 2013. Deretter gikk jeg over til en tusenpeising. Men det var fordi andre gir så mye at jeg så gnien ut ved siden av. Selv en kar som meg har visse standarder å opprettholde uttad. 

AnonymBruker
Skrevet

1000

Anonymkode: d667d...aed

Skrevet

2000 er vanlig hos oss om dagen

Skrevet

1500-2000. 

AnonymBruker
Skrevet

500-1000.

Anonymkode: 7acff...bb7

AnonymBruker
Skrevet

1000

Anonymkode: 24443...015

AnonymBruker
Skrevet

Noen titusener slik at de totalt sett får like mye til konfirmasjonen som sine konfirmantvenner.

Anonymkode: 16b1d...62e

Skrevet

Mellom 500-1000 kr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har gitt 1000

Anonymkode: 42ed2...38d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1000 kroner 😀

Anonymkode: 55e34...2d6

Skrevet

Har gitt 1000 kr.

AnonymBruker
Skrevet

2000.

Anonymkode: 54107...fb5

Skrevet

Mener vi ga 1500 til nevø i fjor.

AnonymBruker
Skrevet

1000kr😄

Anonymkode: 356fd...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...