AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Jeg blir forvirret, for denne mannen har nok av venner fra før? Noen med lignende erfaring? Anonymkode: 7a6da...62f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Han vil ha en pulevenn. Si at du ikke er interessert i å være en reserveløsning. Anonymkode: a8490...456 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir forvirret, for denne mannen har nok av venner fra før? Noen med lignende erfaring? Anonymkode: 7a6da...62f Han mener vel bare sex? Anonymkode: f2072...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han mener vel bare sex? Anonymkode: f2072...b3a JA! Ikke snakk til han med mindre du synes det er ok da Vil nok ha i både pose og sekk denne fyren. Opplevd det selv. Anonymkode: c0530...3aa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Men vi har aldri hatt sex? Det lå i kortene at det var like før, men han må jo skjønne at det ikke blir noe av når han degraderer meg til "venninne"? Anonymkode: 7a6da...62f
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): JA! Ikke snakk til han med mindre du synes det er ok da Vil nok ha i både pose og sekk denne fyren. Opplevd det selv. Anonymkode: c0530...3aa Den der har jeg opplevd også..neste gang det skjer skal han behandles som kun en venn og ja.. ha ha ha... får jeg se hvor lenge han er interessert i det "vennskapet" de snakker om.
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men vi har aldri hatt sex? Det lå i kortene at det var like før, men han må jo skjønne at det ikke blir noe av når han degraderer meg til "venninne"? Anonymkode: 7a6da...62f Men bare behandle han som venn ikke noe mer..er mitt råd så får han jo som han har bedt om.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Hvordan kunne han dumpe deg uten at dere hadde et forhold? Han vil dere bare skal være venner...som dere har vært hele tiden???? Anonymkode: 198fb...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): Men bare behandle han som venn ikke noe mer..er mitt råd så får han jo som han har bedt om. Takk for råd. Nei det blir ikke noe ekstra fordeler her. Bare forvirret over at han ønsker å sees og å holde kontakten i det hele tatt. Har sagt nei til å treffe ham foreløpig, da jeg trenger litt tid til å omstille meg og å kjenne på hva som er riktig for meg selv AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kunne han dumpe deg uten at dere hadde et forhold? Han vil dere bare skal være venner...som dere har vært hele tiden???? Anonymkode: 198fb...f1b Kanskje dårlig ordvalg av meg. Men det han vil er vel å gå fra dating til vennskap. Det er en viss forskjell der i mine øyne i hvert fall Anonymkode: 7a6da...62f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 Bente1234 skrev (13 minutter siden): Den der har jeg opplevd også..neste gang det skjer skal han behandles som kun en venn og ja.. ha ha ha... får jeg se hvor lenge han er interessert i det "vennskapet" de snakker om. Mhm! 😄 Anonymkode: c0530...3aa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Du er bare livets sutteklut, som han trøster seg med når det ikke funker med andre. Åpenbart at han ikke mener alvor. Pass på deg selv! Anonymkode: efc6b...9d5 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 (endret) Ja vi damer må slutte å gi de som vil være kun venner fordeler du kan jo sende mld ut på høsten om han vil skifte dekk på bilen din? Sånt Har en jo venner til😊. Endret 3. juli 2021 av Bente1234 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå