Gå til innhold

Daten dumpet meg men ber fortsatt om å møtes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forvirret, for denne mannen har nok av venner fra før?  :vetikke: 

Noen med lignende erfaring? 

Anonymkode: 7a6da...62f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha en pulevenn. Si at du ikke er interessert i å være en reserveløsning.

Anonymkode: a8490...456

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir forvirret, for denne mannen har nok av venner fra før?  :vetikke: 

Noen med lignende erfaring? 

Han mener vel bare sex? 

Anonymkode: f2072...b3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han mener vel bare sex? 

Anonymkode: f2072...b3a

JA! Ikke snakk til han med mindre du synes det er ok da :) Vil nok ha i både pose og sekk denne fyren. Opplevd det selv.

Anonymkode: c0530...3aa

AnonymBruker
Skrevet

Men vi har aldri hatt sex? Det lå i kortene at det var like før, men han må jo skjønne at det ikke blir noe av når han degraderer meg til "venninne"?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

JA! Ikke snakk til han med mindre du synes det er ok da :) Vil nok ha i både pose og sekk denne fyren. Opplevd det selv.

Den der har jeg opplevd også..neste gang det skjer skal han behandles som kun en venn og ja.. ha ha ha... får jeg se hvor lenge han er interessert i det "vennskapet" de snakker om. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men vi har aldri hatt sex? Det lå i kortene at det var like før, men han må jo skjønne at det ikke blir noe av når han degraderer meg til "venninne"?

Men bare behandle han som venn ikke noe mer..er mitt råd så får han jo som han har bedt om. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kunne han dumpe deg uten at dere hadde et forhold? Han vil dere bare skal være venner...som dere har vært hele tiden????

Anonymkode: 198fb...f1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Men bare behandle han som venn ikke noe mer..er mitt råd så får han jo som han har bedt om. 

Takk for råd. Nei det blir ikke noe ekstra fordeler her. Bare forvirret over at han ønsker å sees og å holde kontakten i det hele tatt. Har sagt nei til å treffe ham foreløpig, da jeg trenger litt tid til å omstille meg og å kjenne på hva som er riktig for meg selv

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kunne han dumpe deg uten at dere hadde et forhold? Han vil dere bare skal være venner...som dere har vært hele tiden????

Anonymkode: 198fb...f1b

Kanskje dårlig ordvalg av meg. Men det han vil er vel å gå fra dating til vennskap. Det er en viss forskjell der i mine øyne i hvert fall

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (13 minutter siden):

Den der har jeg opplevd også..neste gang det skjer skal han behandles som kun en venn og ja.. ha ha ha... får jeg se hvor lenge han er interessert i det "vennskapet" de snakker om. 

Mhm! 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Du er bare livets sutteklut, som han trøster seg med når det ikke funker med andre. 

Åpenbart at han ikke mener alvor. Pass på deg selv! 

Anonymkode: efc6b...9d5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja vi damer må slutte å gi de som vil være kun venner fordeler du kan jo sende mld ut på høsten om han vil skifte dekk på bilen din? Sånt Har en jo venner til😊.

Endret av Bente1234
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...