Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alle disse historiene om taxi-trakasseringene så ser jeg at kvinner virkelig ikke er trygge noen gang. 

Jeg mener derfor at kvinner burde få lov til å gå med pistol og kniv osv for å kunne forsvare seg hvis nødvendig. 

Jeg er mann forresten. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS denne skulle egt i Generell debatt. 

Skrevet

Helt unødvendig. Stikk finger'n i øyet på'n.

• Liker 3
Skrevet

Synes hvertfall forsvars sprayen burde byttes ut med skikkelig pepperspray. Våpen er jeg ikke tilhenger av.

Skrevet
T-Rex skrev (4 minutter siden):

Helt unødvendig. Stikk finger'n i øyet på'n.

Han blir ikke mer sur da i hvertfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blitz21 said:

Han blir ikke mer sur da i hvertfall. 

Trøkker du finger'n godt inn, har han andre ting å tenke på en stund.

Anonymkode: 4b5d6...a86

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke vært bra. Mange damer som mangler impulskontroll også.

• Liker 4
Gjest Maxwell
Skrevet

Det ville vært like farlig om voldelige kvinner skulle gått rundt med kniv. 

AnonymBruker
Skrevet
Maxwell skrev (1 minutt siden):

Det ville vært like farlig om voldelige kvinner skulle gått rundt med kniv. 

Som en mann så er det veldig lite risiko for at en kvinne skal bli voldelig mot meg mens jeg går ute om kvelden. 

Anonymkode: 8ce4c...4cc

• Liker 6
Skrevet
Emet skrev (10 minutter siden):

Synes hvertfall forsvars sprayen burde byttes ut med skikkelig pepperspray. Våpen er jeg ikke tilhenger av.

Det er vel bedre at du går med våpen enn at en kvinne blir voldtatt. Men din preferanse🤷🏽‍♂️

• Liker 1
Skrevet
Blitz21 skrev (Akkurat nå):

Det er vel bedre at du går med våpen enn at en kvinne blir voldtatt. Men din preferanse🤷🏽‍♂️

Wow... 😄 Tror ikke noen gode motargument biter på noen med den tankegangen der. 

Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som en mann så er det veldig lite risiko for at en kvinne skal bli voldelig mot meg mens jeg går ute om kvelden. 

Anonymkode: 8ce4c...4cc

Ja vel. Men kvinner kan være voldelige mot kvinner. Det skjer faktisk oftere. Jeg vil ikke bli knivstukket eller havne i bråk pga. selvforsvar med bruk av våpen. 

AnonymBruker
Skrevet

Og det ender opp med at menn må bruke våpen for å forsvare seg selv også. For tro det eller ei, det finnes gale kvinnfolk også. Vold avler vold. Patetisk og lite gjennomtenkt forslag.
Burde heller heve strafferammen for overgrep og trakassering. Det burde bli mer bruk av omvendt voldsalarm. 

Anonymkode: f6c96...226

• Liker 6
Skrevet
Maxwell skrev (8 minutter siden):

Ja vel. Men kvinner kan være voldelige mot kvinner. Det skjer faktisk oftere. Jeg vil ikke bli knivstukket eller havne i bråk pga. selvforsvar med bruk av våpen. 

Det er mer sannsynlig at en kvinne blir angrepet av menn enn av kvinner.

Gjest Maxwell
Skrevet
Blitz21 skrev (5 minutter siden):

Ja, men det ville vært farligere hvis voldelige kvinner fikk lov å gå med våpen. 

Skrevet
Blitz21 skrev (3 timer siden):

Sant men hvis kvinner som faktisk er 50% av befolkingen får våpen klarer nok menn også å få tak i det. Kjøpe det fra en kvinne stjele osv. Tror også det hadde blitt et stort svartmarked. Kvinner er bare mennesker ikke uskyldige engler som bare bruker våpenet til gode grunner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dere mannfolk må lære at nei er nei. Og at det faktisk ikke er greit å drive slik. Du får kastrere deg om det er et stort problem

Anonymkode: bb4bd...84a

Skrevet

Ja! La det bli som USA. Det vil alle tjene på.

AnonymBruker
Skrevet

Flott! Da kan mannen stjele våpenet og virkelig tvinge damen til å følge det han sier ... Gentialt!

Anonymkode: ab7cb...ef2

AnonymBruker
Skrevet
Maxwell skrev (22 timer siden):

Typ de aller fleste som dreper, voldtar og er voldelige er menn. Vil heller gå med våpen og føle meg trygg.

Anonymkode: 8396a...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...