AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Er ganske matlei for tiden så er på leting etter nye retter å prøve, så hva hadde du til middag nylig? Takknemlig for alle forslag! Anonymkode: 2a060...f0b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Mandag - tomatsuppe med egg og krutonger Tirsdag - teryakimarinert laks med grønn salat Onsdag - black bean burgers med avokado, kål og chilimajones Torsdag - rå vegetarvårruller med peanøttsaus Fredag - reker, krabbe, loff, aioli, dill, salat Lørdag - t-bone steak med grillet asparges, tomat, paprika, og urtesmør Søndag - helstekt rødspette med grillet kål og amadinepoteter Anonymkode: fc115...554 1
tussi84 Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Mandag: kylingfile med ris og salat Tirsdag: fiskegrateng med kokte gulerøtter og poteter Onsdag: spagetti og kjøttdeig, tomatsaus Torsdag: strimlet svinefilet og wok Fredag: seibiff med løk, grønnsaker, poteter Lørdag: idag skal vi ha gryterett og salat Søndag: i morgen blir det blomkål suppe 1
eveline Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Jeg kjøpte ferdig sushi på matbutikken her i dag. Husker ikke hva jeg spiste i går.🙈
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Mandag - taco Tirsdag - kyllingsalat Onsdag - Pasta carbonara av squash Torskdag - ovsntekt laks og grønnsaker Fredag - Pytt i panne med stekt egg Lørdag - nachos Anonymkode: da281...a17
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 husker ikke rekkefølgen, men denne uka har jeg spist cottage pie, stekt ris med kylling, røkt svinekam, grillspyd + diverse annet på grillen hmm.. og så husker jeg ikke mer akkurat nå Anonymkode: 3a8a4...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå