AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Var på besøk hos en venn/tidligere elsker, som jeg kun har hatt sex med et par ganger. Nå var det 1 år siden sist vi så hverandre. Han fikk visst følelser, så jeg sa jeg ville avslutte. Nå ville han treffe meg og snakke. Greit nok det. Tenkte det var greit med kyss og kanskje suging, men ikke sex. Han var veldig på med en gang jeg kom. Rett på sak. Spiste meg nesten opp. Jeg sa flere ganger at vi bestemte oss jo for å slutte med det. Han bare forsatte. Jeg gjorde ikke motstand da, men hadde egentlig ikke lyst på han/sex. Burde nok vært klarere, men synes det var så vanskelig. Han var tydeligvis glad for å se meg igjen. Ville ikke skuffe han. Tenkte la gå, så sugte han litt og ga etter for samleie. Ville egentlig avslutte. Han var helt oppslukt, så så tydeligvis ikke at jeg ikke var gira. Plutselig fingret han meg i rumpa, uten å spørre. Men han har gjort det før, og det har vært litt godt. Men han ville mer. Han snudde meg rundt og dro rumpa mi til seg og kjørte bokstavelig pikken sin rett inn i rumpa mi, fort og hardt. Jeg fikk sjokk og sykt vondt og hylte høyt. Han tok meg for munnen og jev beit han i fingeren, og sa au, stopp. Men han forsatte enda litt. Usikker på om han var helt inni. Men var veldig smertefullt. Til slutt så forstod han nok at jeg faktisk ikke ville og trakk seg unna. Men burde han ikke sett det før og stoppet? Han vet forresten at jeg aldri har hatt analsex, så burde gått rolig frem og hvertfall spurt om lov. Jeg sprang inn på do og låste døre. Gråt nesten. Han kom å spurte om det gikk greit. Jeg sa ja, men jeg vil hjem. Så jeg gikk. Kikket ikke på han. Han forstod nok at det ble litt dumt. Hva bør jeg gjøre? Har vondt i rumpa. Er det vanlig etter analsex? Nå har jeg hvertfall aldri lyst å prøve analsex. Verste er at jeg ikke kan fortelle dette til noen, for jeg er gift. Ja, døm meg gjerne. Men ekteskapet er ikke bra, blir pga barna. Jeg har virkelig prøvd å få det til, men dessverre ikke han. Så da ble det slik. Dette er vel straffen min. Så får bare prøve å glømme det. Bør jeg si noe til «vennen»? At det ikke var grei oppførsel? Ikke sikkert han tar kontakt. Vurderer å blokke han? Føler meg litt i sjokk, er alene hjemme Anonymkode: 63215...912
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Det er aldri greit å gjøre noe uten noens samtykke, jeg synes ikke du overreagerer. Anonymkode: dd10c...5c6 48
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Du overreagerer ikke, men det er ikke voldtekt. Anonymkode: 07dfa...0de 28
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er aldri greit å gjøre noe uten noens samtykke, jeg synes ikke du overreagerer. Anonymkode: dd10c...5c6 Enig. Han burde ha spurt, ikke bare satt i gang. Jeg skjønner også at du reagerer. 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Han burde stoppet da du bet han og sa stopp. Men hvordan skulle han vite at du ikke ville ha sex før det når du ble med på alt uten å si ifra? Anonymkode: 1d5c9...484 20
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 TS. Hva er forskjell på voldtekt og overgrep? Jeg sa jo tydelig nei, men han bare forsatte jo. Og jeg hylte høyt og sa stopp og slutt. Anonymkode: 63215...912 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Ikke ta dette feil ts, men det høres ut som du ikke klarer sette helt grenser? Dette er ikke din feil på noen måte. Han utnytter dette definitivt. Ikke en bra fyr. Og han brydde seg ikke om han gjorde deg vondt heller. Jeg ville blokkert han. Anonymkode: dd10c...5c6 20
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han burde stoppet da du bet han og sa stopp. Men hvordan skulle han vite at du ikke ville ha sex før det når du ble med på alt uten å si ifra? Anonymkode: 1d5c9...484 Greit nok det. Er analsex deler jeg reagerte på. Anonymkode: 63215...912 4
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): TS. Hva er forskjell på voldtekt og overgrep? Jeg sa jo tydelig nei, men han bare forsatte jo. Og jeg hylte høyt og sa stopp og slutt. Anonymkode: 63215...912 Det er voldtekt. Alle voldtekter er overgrep, men ikke alle overgrep er voldtekter. Voldtekt svarer til seksuell omgang, mens overgrep kan innebære seksuelle handlinger (beføling), blant annet. Endret 3. juli 2021 av Gjenferdet 22
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 Du har blitt voldtatt. Han visste at du ikke ville ha sånn type sex fra før. Han spurte deg ikke om lov. Han gjorde deg vondt og fortsette. Du sa nei gjentatte ganger. Dette er helt sykt. Anonymkode: 4cbea...203 32
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Det er voldtekt. Alle voldtekter er overgrep, men ikke alle overgrep er voldtekter. Voldtekt er penetrering, og overgrep kan være beføling f.eks. Føler ikke helt det er voldtekt. Men føler det ikke var greit. Og at jeg var tydelig nok, på analsex delen. Anonymkode: 63215...912 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Det er voldtekt. Alle voldtekter er overgrep, men ikke alle overgrep er voldtekter. Voldtekt er penetrering, og overgrep kan være beføling f.eks. Ikke enig der. Voldtekt trenger ikke være penetrering for å "kvalifiseres" som voldtekt. Det er jo helt på trynet å si.... Anonymkode: dd10c...5c6 4
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har blitt voldtatt. Han visste at du ikke ville ha sånn type sex fra før. Han spurte deg ikke om lov. Han gjorde deg vondt og fortsette. Du sa nei gjentatte ganger. Dette er helt sykt. Anonymkode: 4cbea...203 Enig med deg. Ville dratt til nærmeste overgrepsmottak ts for å sikre spor hvis du senere skulle ønske å anmelde. Du må ikke tenke på det nå, men de kan lagre bevis i noen måneder før de destrueres. Der kan du også få psykisk støtte og medisinsk rådgivning. 5
frøkenkoz Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 Han er en idiot. Han brydde seg ikke om dine grenser. Men det er ikke voldtekt. Men jeg skjønner at du reagerer på det. Og at det var veldig trasig. Man kan få forstoppelse og vondt en stund etter røff analsex. Og bare for å nevne det, rolig og forsiktig analsex er digg 😁😁😁😁 8
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2021 #15 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke enig der. Voldtekt trenger ikke være penetrering for å "kvalifiseres" som voldtekt. Det er jo helt på trynet å si.... Anonymkode: dd10c...5c6 Nei. Det må ikke være penetrering, men seksuell omgang (som ofte innebærer penetrering). I situasjoner med overgrepsutsatte barn er det lavere grense for hva som er for voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke enig der. Voldtekt trenger ikke være penetrering for å "kvalifiseres" som voldtekt. Det er jo helt på trynet å si.... Anonymkode: dd10c...5c6 Det er det det står i loven. Voldtekt er penetrering, overgrep er alt annet. Anonymkode: 1d5c9...484 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har blitt voldtatt. Han visste at du ikke ville ha sånn type sex fra før. Han spurte deg ikke om lov. Han gjorde deg vondt og fortsette. Du sa nei gjentatte ganger. Dette er helt sykt. Anonymkode: 4cbea...203 Jeg forstår at han tydeligvis var veldig kåt og ivrig. Men han burde jo forstått at jeg synes det var vondt? Tror du han forstår han har gjort noe dumt? Anonymkode: 63215...912
Gjest Fnuggolina Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 Jeg synes fra delen til dette med penetrering bak at det fremstod som fullstendig samtykkende. Måten ham gjorde resten på hadde jeg opplevd som i grenseland til voldtekt - særlig når han fortsatte når han så du var i åpenbare smerter og holdt deg foran munnen når du skrek. Eller, ja - jeg synes den delen var voldtekt. Og det ville jeg sagt til ham. Og anmeldt? 🤷♀️ Om du skal skulle deg uansett vel og merke.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Enig med deg. Ville dratt til nærmeste overgrepsmottak ts for å sikre spor hvis du senere skulle ønske å anmelde. Du må ikke tenke på det nå, men de kan lagre bevis i noen måneder før de destrueres. Der kan du også få psykisk støtte og medisinsk rådgivning. Trenger vel ikke hjelp til dette? Kan vel glemmes? Jeg har dusjet og skrubbet meg i en time. Føler meg så skitten og skamfull og utrolig dum og dårlig, som også har vært utro. Min straff dette. Anonymkode: 63215...912
Gjest Fnuggolina Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 Gjenferdet skrev (7 minutter siden): Det er voldtekt. Alle voldtekter er overgrep, men ikke alle overgrep er voldtekter. Voldtekt er penetrering, og overgrep kan være beføling f.eks. Nei, det stemmer ikke. Mange måter å voldta på uten tiss/gjenstand inni tiss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå