AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Bader dere gravide i badekar? Blir ikke klok på om det er trygt eller ikke. Leser mye ulikt. Virker som det handler om temperatur kanskje? Jeg tenker ikke å bruke glohett vann liksom.. Anonymkode: 1bb3d...74f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Ja, det er helt trygt, legg deg i bad og nyt! anbefales spesielt om du sliter med diverse plager. det er så deilig å føle seg litt vektløs når man er tung, og deilig å slippe stå i dusjen med bekkenløsning. Det eneste du må tenkte på dette med å ikke ha altfor varmt vann. https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/svangerskap-gode-rad/var-forsiktig-med-varme-bad-og-badstu-i-svangerskapet/ Anonymkode: 8cab1...400
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Tusen takk for fint svar 🥰 Anonymkode: 1bb3d...74f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Helt trygt, bader opptil flere ganger i uka. Får en deilig følelse etterpå ☺️ Anonymkode: a81c4...3d0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bader dere gravide i badekar? Blir ikke klok på om det er trygt eller ikke. Leser mye ulikt. Virker som det handler om temperatur kanskje? Jeg tenker ikke å bruke glohett vann liksom.. Anonymkode: 1bb3d...74f Har badet masse så langt, maks 20 min og ikke for varmt vann. Avslappende for kroppen. Anonymkode: 1061d...9c8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Så lenge du har temperatur som ikke overstiger kroppstemperaturen så mye er det greit😊 Men man skal vel unngå «offentlige» boblebad. Anonymkode: 6643a...553
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Jeg bader og dusjer i skoldende hett vann. Du blir uvel lenge før fostervannet varmes opp. Anonymkode: faed9...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå