AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Folk med asperger er da like ulike og med like ulike personligheter som alle andre. Derfor er det så merkelig man forfekter denne identitetspolitikken. På mange områder er jeg mye likere NT-folk enn aspergere. Mange kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Anonymkode: 0fba2...434
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 https://www.hjelptilhjelp.no/Gjesteinnlegg/forskjellen-mellom-en-med-asperger-og-et-nevrotypisk-menneske Anonymkode: d2926...4a8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Ikke nervortypisk er vel også de med adhd og add? Hvorfor står det bare asberger i linken over? Anonymkode: e67c1...09c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Fordi noen gjør diagnosene sine til hele identiteten sin. Anonymkode: b447b...2ff
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Det går politisk mynt i identitetene, for det finnes alt fra forskningsmidler til fete statlige millioner i å forfekte dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå