AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Kom hjem i går etter 6 måneder borte fra kjæresten. Kjæresten virket litt likegyldig når han møtte meg. Jeg trodde vi skulle hoppe i sengen med en gang, men han ville sitte å se på fotball hele kvelden, og når vi endelig hadde sex så brukte han 30 min å komme... I formiddag klarte han ikke å komme. Merkelig😏 Anonymkode: f7005...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Hvordan i helvete skal vi vite det, ut fra dette du skriver? Så hvis fotball em ikke hadde vært og hvis han ikke hadde brukt 30 min på å komme, så er han ikke utro? Herregud spør han selv da menneske..... Anonymkode: 49845...b63 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvordan i helvete skal vi vite det, ut fra dette du skriver? Så hvis fotball em ikke hadde vært og hvis han ikke hadde brukt 30 min på å komme, så er han ikke utro? Herregud spør han selv da menneske..... Anonymkode: 49845...b63 Jeg spurte ham hvordan han hadde klart seg uten sex i et halvt år, og da ble han irritert på meg. Ts Anonymkode: f7005...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har litt vanskelig for å lese innlegget ditt. Er du kun bekymret for at han har vært utro? Eller er du også bekymret over at hans følelser for deg er svekket- utro eller ikke? Vet ikke helt hvordan det skal tolkes at han ble irritert... kanskje noen andre kan Anonymkode: 9f414...70b 3
CorvusCorax Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spurte ham hvordan han hadde klart seg uten sex i et halvt år, og da ble han irritert på meg. Ts Anonymkode: f7005...e5f Ja, det er jo ikke rart. Det er en passiv agressiv kommentar. Du påstår at det er noe som er vanskelig å klare, og du sender ut signaler om at du kanskje ikke har holdt deg. Har du det TS? Jeg synes ikke noe av det du skriver i HI vitner om utroskap. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har litt vanskelig for å lese innlegget ditt. Er du kun bekymret for at han har vært utro? Eller er du også bekymret over at hans følelser for deg er svekket- utro eller ikke? Vet ikke helt hvordan det skal tolkes at han ble irritert... kanskje noen andre kan Anonymkode: 9f414...70b Vi har ikke sett hverandre på 6-7 måneder, og han er ikke ivrig etter å ha sex (vanligvis vil kan ha sex hele tiden), og når vi har det klarer han ikke å få utløsning. Enten har han runket så mye og hardt dette året uten meg at han ikke klarer vanlig sex, eller så er ganske følelser dabbet av. Ts Anonymkode: f7005...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 CorvusCorax skrev (51 minutter siden): Ja, det er jo ikke rart. Det er en passiv agressiv kommentar. Du påstår at det er noe som er vanskelig å klare, og du sender ut signaler om at du kanskje ikke har holdt deg. Har du det TS? Jeg synes ikke noe av det du skriver i HI vitner om utroskap. Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. Ts Anonymkode: f7005...e5f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 Hvis han er likegyldig til å se deg igjen etter 6 mnd så er han jo så og si ferdig med deg. At han ikke vil ha sex med en gang når dere vanligvis hadde mye av det før du reiste kan også være tegn på at han har mistet noe følelser her. Eller kanskje han er lik deg, sitter og tror at du har vært utro av en eller annen grunn. Da hjelper det vel ikke akkurat at du lurer på hvordan man kan klare seg seks måneder uten sex. Du har jo vært seks måneder uten han også..! Dere må prate sammen. Ordentlig. Noe er galt. Og ikke start med å anklage han for utroskap! Klart han blir irritert av deg. Kanskje du har anklaget og overvåket fra distanse hele tiden, sånn at du har fått han til å bli lei av deg imens du var borte? Anonymkode: 93187...38b 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 Har dere vært bprte fra hverandre i 6 måneder, 7 måneder eller et år? Tiden går litt i rykk og napp hos deg virker det som? Anonymkode: 620b4...f04
Fiffig Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 Hvorfor er det utroskap? Hvorfor kan det ikke være manglende eller dalende følelser? Eller stress? Prestasjonsangst etter 6 måneder fra hverandre? Du er dessuten veldig prestasjonsfokusert når det kommer til sex, jeg ville vært stressa om jeg var han. "Det tok 30 minutter for han å komme" = "Han er utro". Det mangler liksom et resonnement mellom de to påstandene som holder vann. Eller har du et sånt syn på menn at de er så enkle skapninger at utroskap er det eneste som forklarer noe som helst? De har også komplekse følelser og reagerer antakeligvis på sarkastiske kommentarer som din. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 16.12): Jeg spurte ham hvordan han hadde klart seg uten sex i et halvt år, og da ble han irritert på meg. Ts Anonymkode: f7005...e5f Hvordan klarte du deg i seks måneder uten sex?
Adrenalina1 Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 Alterego666 skrev (5 minutter siden): Hvordan klarte du deg i seks måneder uten sex? De fleste kvinner kan fint klare seg uten sex i månedsvis uten å gå av skaftet.
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 Adrenalina1 skrev (7 timer siden): De fleste kvinner kan fint klare seg uten sex i månedsvis uten å gå av skaftet. Min erfaring er at kvinner er omtrent som menn på det området.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #14 Skrevet 6. juli 2021 On 7/3/2021 at 6:08 PM, AnonymBruker said: Vi har ikke sett hverandre på 6-7 måneder, og han er ikke ivrig etter å ha sex (vanligvis vil kan ha sex hele tiden), og når vi har det klarer han ikke å få utløsning. Enten har han runket så mye og hardt dette året uten meg at han ikke klarer vanlig sex, eller så er ganske følelser dabbet av. Ts Anonymkode: f7005...e5f Jo mindre sex man har, dess mindre lyst for man. Han har mest sannsynlig runka mindre enn han gjorde i begynnelsen rett etter at du dro for eksempel. Så har det sakte dabbet litt av og nå må lysten rett og slett vekkes til live igjen. Jeg er i et avstandsforhold og det samme skjer både han og meg hver gang, men jeg tenner mentalt på det p reconnecte når vi endelig møtes, mer enn hva han gjør. Etter noen dager er han helt som normalt igjen! Anonymkode: 3d5fc...7cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå