Gå til innhold

i.d bareMinerals

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Har nylig kjøpt mine to første rodukter fra i.d bareMinerals som jeg har hørt mange hudpleiere skryte av. Jeg har nå "foundation" og "mineral veil" samt den store børsten med etui. Florlette produkter som dekker fint de de trenger på min hud.

Hvilke erfaringer har dere med disse? Er de virkelig så problemfrie for huden at man kan sove med det (som de sier i reklamen)?

Bruker dere "mineral veil" under eller over foundation? Jeg kjøpte den for min fete t-sone. Hudpleieren sa jeg skulle bruke den under foundation mens det står over i brosjyren - "brukes som et pudder".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke veil både under og oppå til slutt.

jeg tar ofte litt veil på /rundt nesen,så foundationen .så kan du vis det blir for mørkt ta veil oppå .

Skrevet

Har prøvd produktene hos hudpleier en gang, og syntes de virket lovende for min tørre, håpløse hud. Glemte imidlertid å spørre hvor mye de kostet.... Noen som vet? Tenker først og fremst på foundationen.

Skrevet

Hos hudpleieren koster foundationen ca 400 kr og kosten 300kr.

på essentialdayspa får du en prøvekit til ca 450 med porto,da er de 3 koster ,cleanser,veil,warmth,2 bokser foundation.

jef kjøpte den medium med nr 3 i rosatone og 2,3 gultone ,passet perfekt.

Skrevet

Jeg bruker veil oppå foundationen, gjerne også med en liten kost rundt nesen og på haken.

Har ikke prøvd å sove med produktene på, liker å legge meg nyvasket!

Og ja, det er mye billligere på nett!

Skrevet
Har prøvd produktene hos hudpleier en gang, og syntes de virket lovende for min tørre, håpløse hud. Glemte imidlertid å spørre hvor mye de kostet.... Noen som vet? Tenker først og fremst på foundationen.

Hvis du har tørr hud, bør du passe litt på. Jeg ble i hvertfall enda tørrere av denne foundationen, til tross for at jeg elsker resultatet :tristbla: (og til tross for at jeg kuttet ut veil, og pøste på med kremer og fuktighetsserum/-olje under).

Skrevet

Mens jeg fant drømme-foundation til min tørre hud. Du ser best selv hvordan huden din reagerer.

Jeg fikk med meg prøve fra min hudpleier. Hun tok litt fra salongens boks til meg for test. Det er hva jeg kaller service :klappe::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...