AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #61 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg har ikke mange krav til en partner, men jeg vil helst være sammen med en som har samme døgnrytme som meg. Jeg syns det høres kjedelig ut å ikke legge seg omtrent samtidig og ikke våkne sammen. Jeg syns det er så deilig å våkne sammen om morgenen og kose oss før vi står opp. Anonymkode: e8a6d...647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 4. juli 2021 #62 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette!! Jeg irriterte meg også litt over min A-menneske-mann de første årene. Så fikk vi barn. Og jeg bare sier det: det er en blessing!!!!! Han står opp med ungene om morgenene, mens jeg får sove. Vi har ikke unger som våkner på natten heller, så for meg er jo dette bare vinn-vinn! Helt nydelig. Anonymkode: 3abc7...bf9 samme her, jeg ELSKER det! Eksmannen min var også b-menneske. Et sant helvete. Tapte stort sett hver gang🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #63 Del Skrevet 4. juli 2021 Happylife82 skrev (På 3.7.2021 den 16.22): gled deg til dere får barn. Da står han opp med barn på morningen, du tar de på natten. Vinn-vinn😆 Jeg er C-menneske som er sammen med en som trenger 5-6 timer søvn. Han sover som en stein og våkner ikke hvis barna våkner på natten, så det gjør jeg. Etter 12 år kan vi begge skrive under på at dette fungerer utmerket. Jeg legger meg kl 22 i hverdagene, han ser på sine serier med krig og sverd og sånt til 00. Jeg tar nattevåk og han står opp kl 05.30 med barna og jeg står opp 6.30. Da er alle glade. I helgene legger jeg meg typisk 23 og han står opp 5.30 mens jeg får sove til 8😍 Anonymkode: 6e5bb...cb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #64 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke mange krav til en partner, men jeg vil helst være sammen med en som har samme døgnrytme som meg. Jeg syns det høres kjedelig ut å ikke legge seg omtrent samtidig og ikke våkne sammen. Jeg syns det er så deilig å våkne sammen om morgenen og kose oss før vi står opp. Anonymkode: e8a6d...647 Dette fungere nok topp helt til man eventuelt får barn. Da fungerer det dårlig😆 Anonymkode: 6e5bb...cb7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ringhalelemur Skrevet 4. juli 2021 #65 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg tenker at det ikke trenger å være noe problem i det hele tatt om den ene er A og den andre B. Det det kommer an på er om man klarer å respektere hverandre og akseptere at man er ulike. Det er jo mannen her som har et problem ved at han ikke klarer å starte dagen uten TS. Det er problem som han må finne ut av, og som egentlig ikke har noe som helst med TS å gjøre. Hvis han forventer at TS skal bli som ham, og ikke forstår at folk er ulike - da er han kanskje ikke så mye å samle på. Da tenker jeg det bare kommer til å dukke opp flere ting i framtida, som MÅ gjøres på akkurat den måten HAN synes er best, og at TS alltid må tilpasse seg hans behov/ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #66 Del Skrevet 4. juli 2021 Det at dere har forskjellig «sovemønster» må man jo bare respektere. Det at han stresser deg og at du lar deg stresse må dere derimot fikse. De siste året har jeg gått fra fra å like å sove lenge, til å våkne grytidlig. Spiller ikke noen rolle om jeg legger meg seint. Våkner i 06 tiden uansett. Men jeg elsker stillheten og roen før huset våkner. Drikke kaffe og spise en god frokost. Lese nyheter eller trene. Anonymkode: 0ebf7...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #67 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg er B-menneske, men våkner likevel klokka 5 hver morgen, også på fridager. Har vent kroppen til å stå opp så tidlig. Jeg har ganske lang reisevei til jobben, og hater å stresse om morgenen. Katten vet at det vanker mat 5.15. Jeg orker ikke trene utover enkel strekk og klarer ikke spise noe så tidlig unntatt youghurt/te, men jeg får rolige stunder i senga med katten og evt kjæresten. Jeg elsker å vite at jeg kan starte dagen i eget tempo, ofte leser jeg avisa eller debatter. Har smerteproblematikk som innimellom plager meg, og må vite at jeg har god tid fram til busstoppet. Katten elsker også kosen om morgenen. Anonymkode: aa266...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #68 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette fungere nok topp helt til man eventuelt får barn. Da fungerer det dårlig😆 Anonymkode: 6e5bb...cb7 Jeg har ikke tenkt å få barn. Anonymkode: e8a6d...647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #69 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er B-menneske, men våkner likevel klokka 5 hver morgen, også på fridager. Har vent kroppen til å stå opp så tidlig. Jeg har ganske lang reisevei til jobben, og hater å stresse om morgenen. Katten vet at det vanker mat 5.15. Jeg orker ikke trene utover enkel strekk og klarer ikke spise noe så tidlig unntatt youghurt/te, men jeg får rolige stunder i senga med katten og evt kjæresten. Jeg elsker å vite at jeg kan starte dagen i eget tempo, ofte leser jeg avisa eller debatter. Har smerteproblematikk som innimellom plager meg, og må vite at jeg har god tid fram til busstoppet. Katten elsker også kosen om morgenen. Anonymkode: aa266...05a A-menneske med andre ord 😁 Anonymkode: 641ec...4bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå