AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Jeg fullammer og er redd for brystbetennelse. Er det fare for å få det av å bade ute i sommer?? Så lenge jeg ikke blir kald og går lenge med våt bikini så burde det vell gå greit? Anonymkode: 03a35...3ff
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Det går sikkert fint. Men kanskje lurt å få på seg noe tørt fort etterpå. Jeg hadde brystebetennelse, og det var ikke noe godt. Anonymkode: eccbd...e4f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fullammer og er redd for brystbetennelse. Er det fare for å få det av å bade ute i sommer?? Så lenge jeg ikke blir kald og går lenge med våt bikini så burde det vell gå greit? Anonymkode: 03a35...3ff Kommer av at melkegangen er tettet igjen og av den grunn samler det seg melk inne i brystet og melke kjertlene blir betent, jeg har aldri hørt at man kan få det av å bade. Tror du bare kan kose deg jeg 😊 Anonymkode: 681d3...b46
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Jeg får veldig vondt av kalde bryster når jeg ammer (om vinter og i bad), så for meg er det et must å skifte til tørr overdel etter dukkerten. Men ikke noe problem å bade, nei 😊 baby er litt skeptisk til å die på iskald pupp da, så jeg prøver å bade slik at jeg rekker å bli varm igjen før neste måltid 😉 Anonymkode: b9e5c...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå