EmilieH Skrevet 3. juli 2021 #1 Del Skrevet 3. juli 2021 (endret) Hei. Må bare få luftet litt og hørt hva andre tenker om dette. Jeg har vært sammen kjæresten i 4 mnd nå og fra dag en har egentlig det sosiale vært et problem. Han er veldig mye mer sosial enn meg og har et veldig stort nettverk. Spesielt i sommerhalvåret skjer det nesten noe hver dag. Jeg derimot liker å ta det litt mer rolig og finne på ting med venner innimellom. Jeg syns også han til tide drikker veldig mye øl. En episode jeg ble spesielt frustrert over var for 2 uker siden. Han var først på stranden med noe kompiser og dro hjem til han ene etterpå. Kommer hjem klokken 04 på natten og tar seg fri fra jobb dagen etter fordi han var så dårlig. Sånne ting blir feil i mine øyne. Nå er han på ferie i Bergen med tre kompiser. Han sa her for noen dager siden at vi skulle ringes men så avlyser han tre dager på rad. Jeg skjønner at ferie er viktig og at han ikke kan snakke med meg hele tiden men å avlyse avtaler sånn er ikke bra syns jeg. I går hadde han vært hos en kompis hele dagen uten strøm fordi de hadde festet til 03 på natta. Hører ikke et pip fra han hele dagen. Tok opp hvordan jeg følte det igår og da ble han bare sur og tverr og sa at jeg "kvelte" han. Skal egentlig møte han i byen imorgen for han kommer med toget men er egentlig ambivalent til hele greia nå. Jeg elsker dette mennesket veldig mye men ser at dette kan bli en problem for oss. Skal jeg bare revurdere hele forholdet nå og bli singel igjen eller er dette noe vi kan jobbe oss gjennom? 😔 Endret 3. juli 2021 av EmilieH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Del Skrevet 3. juli 2021 Når han legger skylden på deg ved å si at du kveler han så høres det ikke ut som han vil innse problemet. Siden for han så er det du som skaper problemet. Han kan jo ikke ha følelser for deg når han prioriterer kameratene først. Er man forelsket vil man være med personen hele tiden Anonymkode: a26d8...de9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når han legger skylden på deg ved å si at du kveler han så høres det ikke ut som han vil innse problemet. Siden for han så er det du som skaper problemet. Han kan jo ikke ha følelser for deg når han prioriterer kameratene først. Er man forelsket vil man være med personen hele tiden Anonymkode: a26d8...de9 Denne ferien var planlagt lenge. Vi er stort sett sammen hver helg. Men ukedagene er det kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 3. juli 2021 #4 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg tenker at når man lager overskrifter av typen "Hva tenker dere om dette?" så forventer man mye oppmerksomhet. Hater slike overskrifter i nettaviser og lignende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juli 2021 Tiuren skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at når man lager overskrifter av typen "Hva tenker dere om dette?" så forventer man mye oppmerksomhet. Hater slike overskrifter i nettaviser og lignende. Det krever jeg ikke. Kan endre den hvis det plager deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 3. juli 2021 #6 Del Skrevet 3. juli 2021 Just now, EmilieH said: Det krever jeg ikke. Kan endre den hvis det plager deg! Beklager utblåsningen, unnskyld. Jeg har ingen rett til å fortelle deg hva du skal ha som overskrift, at jeg er allergisk mot slike overskrifter et mitt problem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juli 2021 Tiuren skrev (Akkurat nå): Beklager utblåsningen, unnskyld. Jeg har ingen rett til å fortelle deg hva du skal ha som overskrift, at jeg er allergisk mot slike overskrifter et mitt problem. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 3. juli 2021 #8 Del Skrevet 3. juli 2021 Dere passer ikke sammen. Pass på at du bruker prevensjon, hvis du vil prøve litt lenger. Hvis han føler seg "kvalt" nå, så klarer han ikke å være til hjelp for deg og et barn, men vil fortsette å leve som han gjør nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Del Skrevet 3. juli 2021 Det der hadde ikke funket for meg. Etter å ha vært sammen i kun 4 mnd burde man fortsatt være intr i å ha litt kontakt ila dagen. At han går en hel dag uten strøm og ikke gir lyd fra seg så tidlig i forholdet er et dårlig tegn. Anonymkode: fe725...b88 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 3. juli 2021 Nå har han tydeligvis blokkert meg på telefonen også. Herregud for en fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Del Skrevet 3. juli 2021 Noen bare passer ikke sammen. Uten at noen gjør noe feil, man er bare seg selv. Anonymkode: 21326...7aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Del Skrevet 3. juli 2021 EmilieH skrev (3 minutter siden): Nå har han tydeligvis blokkert meg på telefonen også. Herregud for en fyr! Gjør det slutt med han. Det der blir garantert ikke bedre med tiden, og det er da ikke normalt å blokkere partneren sin, spesielt ikke når en bare har vært sammen i 4 måneder! Da er man gjerne totalt oppslukt i hverandre. Å blokkere partneren sin er så respektløst og barnlig, at jeg vet ikke hva jeg skal si. Det er sinnsykt dårlig gjort å gjøre sånt, bare for å få viljen sin! Anonymkode: b972b...c79 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Del Skrevet 3. juli 2021 EmilieH skrev (7 minutter siden): Nå har han tydeligvis blokkert meg på telefonen også. Herregud for en fyr! Huff, jeg har lest innleggene dine fra du traff han og du var alltid så glad. Skjønner at dette svir. Du fortjener bedre enn dette. Han er tydeligvis ikke klar for forpliktelse likevel. Sender deg en klem ❤️ Anonymkode: b6f24...249 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3. juli 2021 #14 Del Skrevet 3. juli 2021 Han der har ikke tid til noen kjæreste. Kompisene og festing og gøy er tydeligvis pri 1. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #15 Del Skrevet 3. juli 2021 Det der er nok ikke noe man jobber seg igjennom, dere er totalt forskjellige, og man skal ikke starte et forhold med et ønske om å endre partneren. Du må godta at han er slik, så kan du håpe han «vokser» det av seg. Men gjør han det ikke så har du kastet bort noen år. Det å drikke såpass at man ikke kommer seg på jobb dagen etter er totalt turn off for meg. Det sier mye om en person og dens grunnleggende holdninger. Absolutt ikke innafor hos meg. Greit nok at han er på fylletur i Bergen, men jeg hadde ventet meg noen meldinger for det. Da vi var nyforelsket så sendte vi nok oftere enn nå, nå er vi så sjelden borte at den som er borte nesten går på en snurr bare av det, og den hjemme løper etter barna. Men selv da føler ingen seg «kvalt» om man spør om det er hyggelig, sier at en savner en eller sender noen stemningssnap. Anonymkode: 46250...54d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #16 Del Skrevet 3. juli 2021 Som andre har skrevet før meg; dere passer ikke sammen. Finn deg en som er mer lik deg på det området. Dere trenger ikke vær HELT like sosialt, men som kjærester må man ha ønske om å prioritere hverandre og finne hverandre i en hektisk hverdag. Noen er enige om å være sammen hver dag, andre setter av tid i helgene til hverandre. Men man må ønske det samme, og man må ikke minst ønske å være sammen med partneren sin. Blokkering på telefonen sier ikke respekt, kjærlighet og modenhet. Anonymkode: fa9fb...7e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #17 Del Skrevet 3. juli 2021 Dere er for ulike. Gitt at han er ung er ikke dette feil atferd, bare annerledes enn deg. Jeg må ærlig innrømme at både jeg og mannen var litt som typen din da vi traff hverandre som studenter. Det var fest, fyllesyk på forelesning, spontane turer, og annet gøy. Vi ble likevel voksne, heldigvis samtidig. Men dette er bekymringsløse år som er et godt minne for oss begge. Jeg sier ikke at du skal vente og se... Mange endrer seg aldri. Særlig det du skriver om manglende kommunikasjon har aldri skjedd mellom meg og mannen. Anonymkode: 524fa...29b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 3. juli 2021 #18 Del Skrevet 3. juli 2021 Hvor gamle er dere? 19 år? Uansett, jeg synes denne "kjæresten" din høres helt uinteressert i deg. Dere har kun vært i lag 4 måneder, ikke 4 år, og da burde han ha ganske stor interesse av å ha kontakt med deg og tilbringe tid med deg. Han høres ikke veldig seriøs ut på noen som helst måte. La han bare fortsette å kose seg med festingen og kameratene sine, og gå videre å finn deg en person som setter pris på deg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #19 Del Skrevet 3. juli 2021 Høres ikke ut som at han er villig til å prioritere deg. Og det er ganske trist i starten av et forhold. En av eksene mine var veldig ekstrovert, men det fungerte bare fordi han satte av tid til meg også. Han møtte folk ute så jeg fikk mye alenetid. Mannen min er like introvert som meg, og det er helt ærlig en mye bedre match å ha noen som er på samme nivå som en selv når det gjelder behov for sosial kontakt... Anonymkode: e97cc...630 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #20 Del Skrevet 3. juli 2021 Oi, det var litt av en helomvending. Har også fulgt historien din i den andre tråden og fikk inntrykk av at han var helt perfekt. Trist å høre:( ❤ håper det går bra med deg. Anonymkode: 740f6...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå