AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Hei! I fjor datet jeg en mann i 1 mnd, så ikke sånn altfor lenge. Likte kjemien vi fikk, morsom fyr. Tok en øl på første "date", hvor han i ettertid uttrykte stor iver etter å se meg igjen. Vi dro på flere kjøreturer sammen, noe som var veldig hyggelig. Vi endte opp med å avslutte relasjonen da vi ønsket litt ulike ting. Tenkte det var likegreit å bare slette han. Likevel klarte jeg ikke glemme han heeelt, men lot være å ta kontakt. Spoler vi frem til tidlig vår, matchet vi på tinder. Han skrev, men jeg var opptatt og oppdager dagen etter at han hadde fjernet meg i det jeg skulle inn å svare(?) Det hele koker ned til at jeg sendte han en melding istedenfor. Vi har en liten samtale hvor han også kommer med oppfølgingsspørsmål til det vi snakker om. Og om jeg tolker det riktig, ymtet han forsiktig å treffes igjen uten at jeg fulgte det opp. Var opptatt med eksamener og andre ting, og følte meg usikker på hva han egentlig ville. Jeg merket litt utover sommeren at interessen for han kanskje ikke har helt forsvunnet, så jeg sendte han en melding for 1 uke siden og lurte på om vi skulle finne på noe en dag. "Noe spesielt du tenkte på"? -nei, svarer jeg.. og da sier han vi kunne få til det, men at han er ganske opptatt kommende uke, men at xx passer og at vi kan avtale nærmere. Så når dagen kommer, sender jeg melding og lurer på om han hadde planer. Da får jeg til svar at han hadde helt glemt det, og at han hadde ting han måtte få unnagjort, om vi kunne utsette det til neste uke istedenfor + at det ikke var meningen å ditche meg, men at han var dårlig til planlegge. Vi har ikke snakket noe mer siden, så da lurer jeg på om han faktisk bare ikke er interessert og at dette var en snill måte å avvise meg? For jeg merker at jeg fortsatt er nysgjerrig på han, og har egentlig lyst å sende en melding til uken å spørre om han vil møtes. Samtidig mener jeg at ballen er på hans side, men så er jeg motstander av alt som heter spill - Hva tenker dere? Takk for svar 😊 Anonymkode: 9d624...672
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Jeg kan være sånn både når jeg er interessert og derfor fortvilet fordi jeg ikke virker interessert når jeg er så opptatt i ukesvis, men kan og være sånn hvis jeg ikke tør å avvise. Rødt flagg at han hadde glemt avtalen, det gjør jeg ikke når jeg virkelig er interessert. Og siden jeg er så lojal med avtaler dater jeg heller ikke menn som glemmer sånt. Vet ikke om det er like viktig for deg. Så tenker 50/50 her, han er nok interessert men ikke sånn kjempe. Anonymkode: 25d62...b54 2
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Tror ikke interessen er på topp mer som det du er grei nok hvis ikke noe annet og mer spennende har dukket opp. Tolker jeg d som. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Ikke interessert. Menn som er interessert i ei dame glemmer ikke en dateavtale. Anonymkode: d939b...b92 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Tenker at hvis han virkelig vil treffe deg , glemmer man ikke avtalen.. 😔 Anonymkode: d9d07...319 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Man glemmer vel ikke avtalen med noen man er interessert i, og gledet seg til å treffe? Det gjør i alle fall ikke jeg. Anonymkode: 21a10...f50 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Skjønner du er motstander av spill. Uansett, veien frem nå, er at du ikke tar kontakt med han, men lar han komme til deg. Tar han ikke initiativet til å treffe deg og stiller opp, så har du svaret. Ikke legg deg etter han. Anonymkode: d939b...b92 2
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner du er motstander av spill. Uansett, veien frem nå, er at du ikke tar kontakt med han, men lar han komme til deg. Tar han ikke initiativet til å treffe deg og stiller opp, så har du svaret. Ikke legg deg etter han. Anonymkode: d939b...b92 hør hør... helt enig der. ikke for å kritisere deg ts men det er faktisk riktig. la han komme til deg. Vet det er vanskelig men vet det er sant.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Ja, skjønner, tenker også at interessen er fraværende. Takk for innspill Ts Anonymkode: 9d624...672 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå