Gå til innhold

Blir du forter brun enn mannen? Eller blir mannen fortere brun?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså med lik eksponering.

Anonymkode: cc809...906

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

So what!? 

Anonymkode: 17f6c...892

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hvitt som et ark. Får kun fregner. Har ikke rødt hår men blir bare ikke brun.

Mannen min ser ut som en spanjol på sommeren. 

Anonymkode: 929d1...519

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mannen blir brun bare han går ut med søpla. Jeg har to tilstander: Kritthvit eller solbrent. Aldri brun. Norske og blonde, begge to.

Anonymkode: b9361...0ae

• Liker 3
Skrevet

Vi blir begge brune med en gang vi er i sola.. aldri solbrrnte eller røde

AnonymBruker
Skrevet

Han blir fortere brun, men han jobber som maler og er mye ute så huden hans er jo vant til sol, og da blir du brunere på (for eksempel) en uke med samme mengde sol eksponering som meg, som er bleik og jobber inne. Gir det mening? :) 

Anonymkode: 2faec...544

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var gift, var det han som ble brunest fortest. Han kastet heller aldri bort tiden med å smøre seg med solkrem, enda han har mange suspekt utseende føflekker....

Jeg bruker laaang tid på å få farge, og når jeg får farge omsider, er det en merkelig gulbrun farge. Ikke rødbrun som mange får.

Det var imidlertid ett år det var jeg som ble brunest, og det var supersommeren 2008. Jeg var veldig glad i hagearbeid og roser og blomster. Tilbragte derfor hele dagen ute i solsteken de seks ukene denne supersommeren varte med varme og sol hver bidige dag. Da ble jeg veldig brun, faktisk, og brunere enn min eksmann for første gang. Jeg trengte altså seks uker i sola for å bli det.

• Liker 1
Skrevet

Før ble han brun raskest, nå er det jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

:ler:

Hva med deg og moren din? Hvem blir brun først? ☻

Anonymkode: 2c89a...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2 helt forskjellige hudtoner og dermed forskjellig brunfarge. Så det kan selvsagt ikke sammenlignes 😊 Men vi er begge ganske lyse, får aldri den mørke brun-rød fargen som mange får. Men vi blir fortsatt brun. 

Anonymkode: 87e9c...922

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvis jeg skal få farge må den males på🙃

Mannen blir brun bare sola så vidt titter frem. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge bleke, blonde og blåøyde. 

Han får en veldig fin brunfarge i ansiktet over sommeren, men så bruker han heller ikke sminke. 

Resten av kroppen ikke veldig, men det er vanskelig å si noe om det naturlige anlegget, siden han marinerer seg i solkrem. Det er jo fint at han passer på, men jeg har sluttet å kjøpe dyr solkrem siden det går en flaske i uken.

Jeg bruker laaang tid på å få farge.

Anonymkode: 3a270...47d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir både raskest og brunes selv om jeg er naturlig blond (ikke hvitblond men mellom blond). Mannen har mer engelsk hud selv om han har mørkt hår. Han blir mer fregnete og solbrun, men han blir brun til slutt han også.

Anonymkode: d1cef...374

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ordentlig brunfarge, mannen blir brent eller rødbrun.

Anonymkode: 0800d...555

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ganske raskt brun, har litt mer "oliven"-hudtone fra før av selv om jeg er bleik til vanlig. Han bruker veldig lang tid, har sånn typisk norsk lyserosa hud som fort blir brent. 

Anonymkode: 8e9d2...d62

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rødbrunt hår, superblek og blir aldri brun. Er jo uansett ikke sunt for huden å sole seg. Kjæresten er også veldig lys, men kan bli bittelitt brun om han er lenge ute i Hagen på en solrik dag feks.

Anonymkode: 94436...dc7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ok brun, mens han blir veeeldig brun. Men han er fra et annet land hvor de gjerne er ganske brune året rundt! Hvorfor spør du? 😅

Anonymkode: b1bfa...594

AnonymBruker
Skrevet

What the actual fuck?

Anonymkode: 64304...049

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Tidenes spørsmål. Men uansett, i mangel av noe bedre å gjøre: jeg er norsk, mannen er araber - du kan selv gjette?

Anonymkode: 86bbd...abc

Skrevet

Han blir fortest brun og tåler sola godt. Jeg blir solbrent bare Yr melder oppholdsvær, og bruker faktor 50 for å ikke bli rosa. Får masse fregner på ansikt, armer og legger. Ellers farge som skumma melk 🙄 Har sluttet å bry meg om det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...