AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Selv har jeg stort sett ganske raskt en formening om jeg passer med vedkommende eller ikke, så det er sjelden jeg ser tilbake og tenker at jeg var litt for rask i avtrekkeren. Men er enkelte ganger der jeg tenker tilbake på de jeg har møtt opp igjennom. Det var jo flere bra mennesker iblant dem dem. Savner dem ikke direkte - men har vært et par stykker som har gått igjen i hodet mitt mer enn en gang. Hvordan er det med dere? Anonymkode: 12469...ec5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Er på en måte heldig som er den som har blitt dumpet av de jeg har vært mest interessert i, for når de har angret og kommet tilbake har det vært for sent. Så har sluppet å tortureres av anger 😄 når jeg har dumpet har jeg overhode ikke vært interessert i noe seriøst så ingen jeg angrer med der. Var en det rant ut i sanden med hvor begge var interesserte, hender jeg tenker det var synd vi ikke fikk utforsket. Tidligere dater dukker opp i mitt hode fra tid til annen også. Anonymkode: 95e88...61d 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Ja, angrer på en. Men vet jo ikke om det hadde blitt et vellykket forhold. Det er vel mye med en selv som skulle/kunne/burde vært annerledes, tenker at det ikke ble vellykket med han det ble, er min skyld. Og at jeg hadde ødelagt for meg selv uansett. Anonymkode: d48a0...e62 1
Gjest Kristenmann Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Har du noen gang angret på å ha avsluttet relasjonen med noen av de du datet? Nei, men jeg har angret på at jeg ikke har invitert noen på date.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Har aldri angret. Dumpet dater etter rundt 3 mnd så har det alltid vært riktig. Anonymkode: 68b27...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Nei, aldri. Følte jeg for å ende det med noen der og da, så var det rett selv om et forhold med denne personen kunne føltes rett 2 år senere. Anonymkode: 8a41a...c1e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Ja. Til og med nå, 30 år etter, tenker jeg at jeg burde ha satset på A istedenfor B. Rett og slett fordi A allerede den gang fremsto som mer "robust" og jordnær enn B viste seg å være. Valgte B, er nå skilt. Anonymkode: 0c047...98b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Nei, men drømmer om at drømmemannen som ghosta meg kommer snikende tilbake. Lenge siden sist, men hjernen min er merka for livet. Anonymkode: f48dc...020
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men drømmer om at drømmemannen som ghosta meg kommer snikende tilbake. Lenge siden sist, men hjernen min er merka for livet. Anonymkode: f48dc...020 Det er min drøm også. Men han ghostet ikke direkte. Han sa ifra at han avsluttet, så blokket han meg overalt. Mye uavklart for min del - selv om han sa fra... Blir ikke kvitt følelsen av at han egentlig vil at jeg skal oppsøke han - haha - men gjør det ikke 😄 Skjønner at det er stalker-tankesett... Bare så vondt å ha hekt. Får ikke fred og føler meg utro mot han når jeg er med ny situationship 🙉 Anonymkode: 8e0bf...ea7 1
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men drømmer om at drømmemannen som ghosta meg kommer snikende tilbake. Lenge siden sist, men hjernen min er merka for livet. Anonymkode: f48dc...020 Urban Dictionary: alpha widow Stemmer nok det ja.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 Hmm, jeg angret litt på en kjæreste, mest fordi han var den snilleste jeg har møtt noen gang, og jeg endte opp i skikkelig dårlige forhold etter det. Men..det ble jo slutt av en grunn, så å angre på grunn av mine andre dårlige opplevelser, det er jo ikke nok. Er veldig glad på hans vegne i dag, samboer og et stebarn, tror de har det veldig bra sammen. Ellers så angrer jeg litt på at jeg ikke fikk sagt hadet til en jeg holdt på med, jeg måtte dra langt av gårde veldig fort, og vi var ikke på facebook eller lignende. Han var virkelig en fin mann, og det kunne jo blitt noe den gangen om vi kunne holdt kontakten. Anonymkode: 3e584...1a7
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er min drøm også. Men han ghostet ikke direkte. Han sa ifra at han avsluttet, så blokket han meg overalt. Mye uavklart for min del - selv om han sa fra... Blir ikke kvitt følelsen av at han egentlig vil at jeg skal oppsøke han - haha - men gjør det ikke 😄 Skjønner at det er stalker-tankesett... Bare så vondt å ha hekt. Får ikke fred og føler meg utro mot han når jeg er med ny situationship 🙉 Anonymkode: 8e0bf...ea7 Dette er naturlig for damer og en av grunnene til at dere sliter med å binde dere til kjæreste etter at dere har hatt et visst antall menn. Man kalte det "den rette" før i tia, nå er det alpha widow som brukes. Kvinner glemmer aldri den "beste" mannen de har vært med. Urban Dictionary: alpha widow A woman, usually with average sexual market value (SMV), who sleeps with a high sexual market value male , a/k/a the alpha male, who does not wish to have a long-term relationship with the woman. The woman views the alpha male as superior to most, if not all, of the other men pursuing her, and so the woman continues to lust after the alpha male she cannot have, sacrificing future long-term relationships with lower-SMV men, making her a "widow", in a sense, to the original alpha male. Jane could never seem to get over her one true love, Rocco, even after she was married to John. Jane must be an alpha widow.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 1 hour ago, Realverdien said: Dette er naturlig for damer og en av grunnene til at dere sliter med å binde dere til kjæreste etter at dere har hatt et visst antall menn. Man kalte det "den rette" før i tia, nå er det alpha widow som brukes. Kvinner glemmer aldri den "beste" mannen de har vært med. Urban Dictionary: alpha widow A woman, usually with average sexual market value (SMV), who sleeps with a high sexual market value male , a/k/a the alpha male, who does not wish to have a long-term relationship with the woman. The woman views the alpha male as superior to most, if not all, of the other men pursuing her, and so the woman continues to lust after the alpha male she cannot have, sacrificing future long-term relationships with lower-SMV men, making her a "widow", in a sense, to the original alpha male. Jane could never seem to get over her one true love, Rocco, even after she was married to John. Jane must be an alpha widow. Haha, denne likte jeg faktisk. For tror den gjelder både 5’er menn som får smaken på en 10’er kvinne og samme omvendt med kvinner. Jeg er litt i samme situasjon som de to du siterte, men det skal sies at bare JEG ser han sånn da, vennene mine syns det er patetisk og komisk på samme tid at jeg ser han som en slags Gud når jeg åpenbart er mer fysisk attraktiv (ene kompisen min syns han så ut som en ape og fikk latterkrampe for hva jeg ser i han). Så det trenger ikke være som i beskrivelsen du linket til for å bli en slik enke, men er nok veldig vanlig 😅har enda ikke møtt noen som kan måle opp til han, selv om jeg har møtt menn som er mye mer objektivt kjekke og bedre personlighet. Anonymkode: 95e88...61d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #15 Skrevet 3. juli 2021 Ehm... Interessant teori faktisk men min hekt var ikke out of my league - avhengigheten kommer av dynamikken som var i forholdet vårt og også den ganske håpløse grunnen til at det ble slutt... Jeg har hatt dates i etterkant som har vært objektivt like attraktive - kanskje til og med kjekkere (i andres øyne!) og karierremessig høyere stående enn han... Men det var HAN jeg likte, hvordan HAN var og alt som gjorde akkurat HAN spesiell 🙄 Driter i objektiv "rang" og image, alt det der... Anonymkode: 8e0bf...ea7 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ehm... Interessant teori faktisk men min hekt var ikke out of my league - avhengigheten kommer av dynamikken som var i forholdet vårt og også den ganske håpløse grunnen til at det ble slutt... Jeg har hatt dates i etterkant som har vært objektivt like attraktive - kanskje til og med kjekkere (i andres øyne!) og karierremessig høyere stående enn han... Men det var HAN jeg likte, hvordan HAN var og alt som gjorde akkurat HAN spesiell 🙄 Driter i objektiv "rang" og image, alt det der... Anonymkode: 8e0bf...ea7 Nettopp. Fordi han kanskje var den første som klarte å manipulere deg med varm og kald osv. Neste som prøver går rett i skammekroken og kastet ut som muggent brød, for det funker aldri igjen, men man kommer seg aldri helt over den første. Anonymkode: 95e88...61d 2
Million Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 Ja, men det er kun én jeg angrer på at jeg dumpet så mange ganger. Til slutt fikk han nok og gikk videre og kom over meg for godt. Men tja. Det angrer jeg på, selv om jeg den gangen mente jeg hadde en veldig god grunn til å gjøre det slutt flere ganger, og det var hans sykelige sjalusi. Det hadde kanskje aldri vart uansett pga den.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 Realverdien skrev (1 time siden): Urban Dictionary: alpha widow Stemmer nok det ja. Bullshit. Denne teorien legger til grunn at kvinnen er i en langt lavere «liga» enn mannen hun er droppet av. Det behøver slett ikke være tilfelle. Anonymkode: d297b...28e 2
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bullshit. Denne teorien legger til grunn at kvinnen er i en langt lavere «liga» enn mannen hun er droppet av. Det behøver slett ikke være tilfelle. Anonymkode: d297b...28e Det er riktig. Det er nok at det er den mannen hun synes er "best" av de hun har hatt. Er en grunn til at damer som har vært groupies er sekunda vare. De lengter etter kjendisknullet sitt hele livet. Uansett hvor godt du behandler dem. For de ser ubevisst ned på deg. Som illustrert i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nettopp. Fordi han kanskje var den første som klarte å manipulere deg med varm og kald osv. Neste som prøver går rett i skammekroken og kastet ut som muggent brød, for det funker aldri igjen, men man kommer seg aldri helt over den første. Anonymkode: 95e88...61d "Nettopp" hva da? Han var meg ikke overlegen men jeg hadde følelser for han da og synes det var en vanskelig måte å avslutte på... "Manipulerte deg med varm og kald" (???) 😆 Hvis det er ditt syn på hvordan forhold mellom kvinner og menn fungerer, med manipulasjon av kvinnen, så lurer jeg på hvordan det står til i ditt forhold eller om du noensinne har hatt et nært forhold til andre kvinner enn din egen mor? 🧐 Anonymkode: 8e0bf...ea7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå