AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #41 Skrevet 3. juli 2021 Leser at flere kvinner her skriver at dere er venner med menn og at dere aldri ville tenkt på dem som noe annet. Nei, men sjansen er stor for at de tenker på deg som noe annet, og at de ville grepet muligheten om de fikk den. Har du en venn og du ikke er interessert i ham... Ja da er det sannsynligvis han som er interessert i deg. Anonymkode: 31d7e...4e2 1 1
Gjest ABM Skrevet 3. juli 2021 #42 Skrevet 3. juli 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Lett å tråkke feil når en går i ett minefelt😅🤷♀️ Jess slagmarker dynket i østrogen er dødsfeller!!😅
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #43 Skrevet 3. juli 2021 Har nesten hele livet kun hatt jentevenner. Kun 1 gang har det endt med sex, men da endte det også i et forhold som varte i 4 år. Ellers så er jeg en mann som fint klarer å si nei på en slik måte at det ikke ødelegger et vennskap. Anonymkode: 33cd4...1c1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #44 Skrevet 3. juli 2021 ABM skrev (29 minutter siden): Hvorfor tror du menn gidder snakke med deg om de ikke føler kjemi der? Får du mer enn 2 min. prat fra meg eller over 20 setninger over nett liker jeg deg! Og liker jeg deg kommer vi garantert til sex eller brudd! DU ja. Du er ikke all verdens heterofile menn og snakker ikke for alle. Noen menn klarer å se kvinner som forskjellige individer og være venner med de de ikke er tiltrukket av. Anonymkode: baaf5...451 1
CorvusCorax Skrevet 3. juli 2021 #45 Skrevet 3. juli 2021 For en tullete påstand. Ikke alle menn og kvinner tenker sex med engang de bruker tid med en av motsatt kjønn. Med den påstanden, så kan ikke jeg være venninne med mine lesbiske venner. Eller homofile kan ikke ha kompiser. Og man kan visst heller ikke ha normale samtaler med kolleger, studiekamerater, svigers, partner til venner. Vi er dyr. Men vi er såpass evolvert at vi ikke oppfører oss som apekatter. Så slutt å generalisere. DU kan ikke ha venner av motsatt kjønn. Og det er helt greit. Men ikke snakk for andre. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #46 Skrevet 3. juli 2021 Det er da null stress det, at enkelte er på apestadiet betyr ikke at andre ikke fint kan ha venner av motsatt kjønn. Kvinner tenner uansett ikke seksuelt på meg, så det kunne aldri vært et problem. Anonymkode: 49369...27f 1
MapleSirup Skrevet 3. juli 2021 #47 Skrevet 3. juli 2021 Selv om DU, ts ,tenker sex om alle kvinner så gjør ikke alle det. Jeg har mange gode venner av motsatt kjønn som jeg har vært nær i en årrekke. Det er helt uproblematisk. 2
Gjest ABM Skrevet 3. juli 2021 #48 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor sender du da Pm til andre kvinner? Runkemateriale? Anonymkode: e13ac...b38 Kunne jeg jo gjort, men jeg tenner ikke på ord så i så fall måtte hun vært med på leken og sendt bilder..
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #49 Skrevet 3. juli 2021 Hippogriff skrev (1 time siden): Hvorfor blir det ødelagt for deg også @Bente1234? Tenker du ikke at det kan gå over, og vennskapet leve videre? Litt nysgjerrig fordi det pleier å være min strategi - vente det ut og håpe det går over. Jeg syns det blir kleint å vite at en er venn med meg bare for at de har seksuell interesse og jeg har null seksuell interesse... det blir slitsomt i lengden... 1
Perleugla Skrevet 3. juli 2021 #50 Skrevet 3. juli 2021 ABM skrev (3 timer siden): En mann og en kvinne kan aldri være bare venner!..Hver eneste gang jeg har prøvd det ender det i sex..eller brudd.. Som jeg ser det er naturen og biologien nådeløs! Finnes det heterogene mennesker som er impotente nok til å ha venner på tvers av kjønnsbarrieren?....eller er slike "vennskap" en illusjon kvinner har? Vel, da er vel du dårlig på vennskap da. Jeg har mannlige venner som jeg har hatt i 25 år. Verken sex eller brudd. Ikke i nærheten. Mye øl og fotball. 2
Gjest ABM Skrevet 3. juli 2021 #51 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor sender du da Pm til andre kvinner? Runkemateriale? Anonymkode: e13ac...b38 Det ligger en påstand under der jeg ikke skal la stå uimotsagt. De pm jeg har sendt her inne kan jeg telle på en hånd og enda ha fingre til overs! Ingen av de har hatt noe underliggende ønske om noe sexuellt...bare at de var til interressante mennesker, ikke kvinner-mennesker...
Troyamin Skrevet 3. juli 2021 #52 Skrevet 3. juli 2021 ABM skrev (3 timer siden): En mann og en kvinne kan aldri være bare venner!..Hver eneste gang jeg har prøvd det ender det i sex..eller brudd.. Som jeg ser det er naturen og biologien nådeløs! Finnes det heterogene mennesker som er impotente nok til å ha venner på tvers av kjønnsbarrieren?....eller er slike "vennskap" en illusjon kvinner har? Tull! Min bestekompis er en mann. Han har jeg hatt nær og kjær i snart 20 år. Vi har aldri hatt en seksuell tone e.l. Etterhvert har jeg fått en ny bestevenninne, som er hans samboer. Og disse er nå venner av min mann igjen. Så det går faktisk an å ha venner på tross av kjønn, uten være tiltrukket av hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #53 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ekte vennskap finnes ikke mellom menn og kvinner. Ser svarene her inne at kvinner skriver de har menn som god venn, hvordan kan dere tro dette? Menn og kvinner har nok forskjellig syn på hva vennskap er, vi er laget for å kunne produsere barn. Sex er også de sterkeste driftene vi har. Anonymkode: 223c1...f5f Jeg forstår heller ikke hvilke menn som synes det er så interessant å ha et nært forhold til en annen dame enn kjæresten. Nei jeg tviler på at menn egentlig ikke ønsker noe mer. Men veldig hyggelig om man som dame kunne ha mannlige venner, aldri opplevd selv og aldri hatt en kjæreste som ville likt det. Anonymkode: 441e0...753
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #54 Skrevet 3. juli 2021 Jeg kunne godt hatt sex med alle mine venninner. Men jeg ville aldri ha sagt det til dem fordi det ikke er sosialt akseptert. Jeg er mann da... Anonymkode: c823a...e94 1 1
GammelKaktus Skrevet 3. juli 2021 #55 Skrevet 3. juli 2021 Jeg kan til en viss grad være enig. Har selv opplevd mer enn en gang at en jeg var venn med endte opp med seksuell interesse og ønske om forhold. Noe som jeg finner merkverdig for jeg har overhodet ikke vært deres "type" og jeg har og vært veldig tydelig på at jeg ikke har ønske om noe mer verken med de eller andre menn. Så nå har jeg nesten bare homofile venner av det motsatte kjønn. 😄 Mindre komplisert det.
Cata Skrevet 3. juli 2021 #56 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men sjansen er stor for at de tenker på deg som noe annet, og at de ville grepet muligheten om de fikk den. Det er da aldeles irrelevant. Hva de tenker er ikke mitt problem så lenge de nøyer seg med å tenke. Er de ikke fornøyd medå være bare venner så får de dumpe meg som venn da. Er ikke verre enn det . Så langt har det ikke skjedd så dermed regner jeg med de som jeg er fornøyd med vennskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #57 Skrevet 3. juli 2021 Nå ble jeg egentlig litt skuffet. Har fått et ganske godt inntrykk av @ABM i mange tråder her, men når du skriver at du ikke forstår at menn har samtaler med kvinner de ikke har mulighet til å ha sex med, så føyer du deg jo rett inn i rekken av resten av mannssjåvinistene her inne. Kvinner er bare et hull å putte penis inn i, samtaler med dem er et nødvendig onde for å oppnå det. Jeg har mange mannlige venner, og det har aldri vært noe seksuelt mellom oss. Har alltid vært en av gutta, da jeg har andre interesser enn mange damer, og sikkert også har en væremåte som blir mer kompis enn potensiell kjæreste. Min yngste sønn har veldig mange jentevenner, og de har han hatt i årevis. De har til og med bodd i kollektiv sammen, uten at det ble verken seksuelt eller romantikk ut av det. Han skifter dame temmelig ofte, men venninnene består. Flere av venninnen mine, som før øvrig er godt gift, har også mannlige venner de omgås uten at det skaper noen problemer for noen. Så, det går an for mange, selv om du ikke klarer det. Anonymkode: 44646...6f0 4
hlidskjalf Skrevet 3. juli 2021 #58 Skrevet 3. juli 2021 ABM skrev (4 timer siden): En mann og en kvinne kan aldri være bare venner!..Hver eneste gang jeg har prøvd det ender det i sex..eller brudd.. Som jeg ser det er naturen og biologien nådeløs! Finnes det heterogene mennesker som er impotente nok til å ha venner på tvers av kjønnsbarrieren?....eller er slike "vennskap" en illusjon kvinner har? Snakker vi snikskryt her? Men ja, tror du har rett når det er unge, attraktive damer inne i bildet. Med eldre folk blir saken en annen. Men det var vel ikke disse du tenkte på?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #59 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå ble jeg egentlig litt skuffet. Har fått et ganske godt inntrykk av @ABM i mange tråder her, men når du skriver at du ikke forstår at menn har samtaler med kvinner de ikke har mulighet til å ha sex med, så føyer du deg jo rett inn i rekken av resten av mannssjåvinistene her inne. Kvinner er bare et hull å putte penis inn i, samtaler med dem er et nødvendig onde for å oppnå det. Jeg har mange mannlige venner, og det har aldri vært noe seksuelt mellom oss. Har alltid vært en av gutta, da jeg har andre interesser enn mange damer, og sikkert også har en væremåte som blir mer kompis enn potensiell kjæreste. Min yngste sønn har veldig mange jentevenner, og de har han hatt i årevis. De har til og med bodd i kollektiv sammen, uten at det ble verken seksuelt eller romantikk ut av det. Han skifter dame temmelig ofte, men venninnene består. Flere av venninnen mine, som før øvrig er godt gift, har også mannlige venner de omgås uten at det skaper noen problemer for noen. Så, det går an for mange, selv om du ikke klarer det. Anonymkode: 44646...6f0 Du misforstår nok relasjonen deres. At dere er overfladiske "venner" ja, men ikke ekte vennskap. Hvordan vet du hva "vennen" tenker om deg? Drømmer om å ha sex med deg for eks, tar sjansen om den skulle by seg. Godt gift betyr ingenting i denne sammenheng, nok av utroskap der ute. Menn og kvinner er dyr, sexdyr. Som har sex som den sterkeste drift, en mann trenger ikke en kvinne til noe annet. Mannen er jeger, et selvstendig individ. Kvinner og menn er såpass forskjellige at man ikke passer sammen i heletatt, gjennomsnittlig Anonymkode: 223c1...f5f 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. juli 2021 #60 Skrevet 3. juli 2021 ABM skrev (2 timer siden): Hvorfor tror du menn gidder snakke med deg om de ikke føler kjemi der? Får du mer enn 2 min. prat fra meg eller over 20 setninger over nett liker jeg deg! Og liker jeg deg kommer vi garantert til sex eller brudd! betyr ikke at de vil knulle deg fordi om de vil ha kontakt med deg. Jeg har fått høre mer enn en gang at jeg er en av få det faktisk har likt av det motsatte kjønn som venn....så har du venner man også knuller da... de også liker deg jo fordi ellers hadde de ikke giddet å drikke kaffe eller ta en biltur osv osv... uten sex... så alt er ikke bare sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå