AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Hei. Jeg var ferdig utdannet sykpleier i 2018, og har hatt fast stilling på samme arbeidsplass siden. Jeg jobbet også sommer og helg/kveld der både før og under studiene. Så har altså totalt vært på samme sted i 7 år. Jeg hadde jo praksis under studiene, men ingen plass kunne måle seg med der jeg jobber nå. Har alltid vært et så godt arbeidsmiljø, kan være avslappet og meg selv, og er godt inni arbeidsoppgavene. Turnusen er en drøm med mye fri selv i en 100% stilling. Men det siste året føler jeg at arbeidsmiljøet er blitt dårligere. Er mye "baksnakking", folk blir aldri fornøyde og virker som mange begynner å bli leie (jobber i psykiatrien). Har også fått ny leder det ikke er så mye tak i. Vurderer å søke litt på nye stillinger, men er så redd for å angre. Hun jeg jobber mest med (går langvakter sammen) kommer jeg veldig godt overens med. Turnusen er også veldig bra. Jeg har jo ikke så god erfaring fra andre steder, og vet liksom ikke hva jeg kommer til å få. Det å sette seg inn i mye nytt og bli kjent med nye kollegaer syter jeg også med. Har dere erfaring med å bytte jobb? Angret du? Hadde du vurdert det i mitt tilfelle? Anonymkode: 95ff5...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå