AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Altså, er ikke snakk om en jeg har truffet en gang. Matchet med en fyr på tinder, som jeg begynte å snakke med. Han spurte om vi skulle snakke et annet sted, noe som var greit siden tinderappen er stress. La hverandre til på Instagram og fortsatte samtalen der. Etter jeg ble singel, har jeg blitt veldig streng på kravene mine. Og han oppfyller ikke dem. Dvs, han snakket KUN om seg selv, ikke noe spørsmål om meg og mitt liv. Han virket bare totalt IKKE hva jeg ser etter i en mann. Og jeg gidder ikke kaste bort tiden min på menn som det der. Dette fant jeg ut etter jeg hadde tenkt litt på det - og etter vi sa hadet og godnatt i går kveld. Så nå er spørsmålet mitt om jeg kan bare slette og blokkere på både tinder og insta? Eller om jeg bør sende ham en melding med et «beklager, du er ikke hva jeg ser etter i en mann»-melding? Blir kleint det og. Har mest lyst å bare blokkere. Anonymkode: 3b2e3...119
Gjest Elder Millennial Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Kommer vel litt an på hvor mye dere skriver til hverandre. Hvis dere skriver til hverandre hver dag så blir det jo litt feil å bare blokkere tenker jeg.
Cata Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 (endret) Hvis dere har snakket/tekstet en del sammen så er det mest fair å informere ham om at du er kommet til at det ikke er liv laga med noe mer mellom dere. Ghosting er en feig løsning. Så lenge han ikke har vært totalt drittsekk men bare "ikke det du leter etter" så fortjener han å få vite hva som skjer. Endret 3. juli 2021 av Cata 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Kommer vel litt an på hvor mye dere skriver til hverandre. Hvis dere skriver til hverandre hver dag så blir det jo litt feil å bare blokkere tenker jeg. Snakket kun sammen i går. Cata skrev (Akkurat nå): Hvis dere har snakket/tekstet en del sammen så er det mest fair å informere ham om at du er kommet til at det ikke er liv laga med noe mer mellom dere. Ghosting er en feig løsning. Så lenge han ikke har vært totalt drittsekk men bare "ikke det du leter etter" så fortjener han å få vite hva som skjer. Han har ikke vært drittsekk, men totalt uinteressert i å bli kjent. Han ville på første melding at vi skulle treffes. Jeg sa nei, at jeg ville bli kjent med noen før jeg traff dem - og så ble han «med på det». Jeg spurte endel om ham, han la ut. Jeg kommenterte det han svarte, stilte oppfølgingsspørsmål osv. Han kunne svare tilbake «og du?» hvorpå jeg svarte, men null oppfølging. Feks at jeg har barn. Ikke noe spørsmål. At jeg bodde 1 år i «utlandet» i fjor - ikke noe spørsmål om hvor osv. Har ikke lyst å snakke med ham igjen, føler ikke jeg skylder ham noe, men samtidig så har han jo mitt fulle navn osv🙄 Anonymkode: 3b2e3...119
Gjest Elder Millennial Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Da ville jeg bare sakt det som det er neste gang han tar kontakt. Kort, høflig og tydelig.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Si at du har møtt noen! Anonymkode: 48650...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Ville bare ikke tatt initiativ til videre samtale, svare litt sånn høflig en gang i blant - hvis han fortsetter å skrive og så ville jeg bare sagt at du ikke tror han er helt din type allikevel om han spør om å møtes. En hyggeligere men ikke helt ærlig variant er å skrive at du dater noen andre nå som du skal møte igjen og derfor ikke vil ha mer kontakt. Anonymkode: af360...5c4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ville bare ikke tatt initiativ til videre samtale, svare litt sånn høflig en gang i blant - hvis han fortsetter å skrive og så ville jeg bare sagt at du ikke tror han er helt din type allikevel om han spør om å møtes. En hyggeligere men ikke helt ærlig variant er å skrive at du dater noen andre nå som du skal møte igjen og derfor ikke vil ha mer kontakt. Anonymkode: af360...5c4 Det der er ganske stygt og i tillegg så holder man folk for narr. Anonymkode: 672fe...8ea
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor? 😶 Anonymkode: af360...5c4 Jeg syns ikke det er stygt, er sånn jeg gjør og når folk gjør det samme tilbake blir jeg lettet for da kan jeg ta hintet og fremdeles ha verdigheten i behold. Så mye bedre enn brutal blokkering eller hard avvisning Anonymkode: a7e39...c91 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? 😶 Anonymkode: af360...5c4 Det blir jo som "der ute, real life". De har så vidt pratet. Ingen en forpliktet til noe som helst. I den virkelige verden går man jo heller ikke akkurat bort til folk og sier rett ut: "Du, jeg vil visst ikke prate mer og bli kjent med deg allikevel. Det er best vi avslutter her" *snur seg bort* 😆 Det foregår slik: begge parter har forhåpentligvis litt sosiale antenner og driver samtalen videre, hvis den andre viser interesse... Hvis en av partene ikke er interessert, så dør samtalen ut med noe høflig pjatt... 😝 Takk for seg. Det er ikke rocket-science Anonymkode: af360...5c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå