AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Hei, Jeg var innom plantasjen ett par dager siden og kjøpte ett par cherry-tomat planter, agurk-plante og urter. Jeg kjøpte ikke noe jord da jeg allerede hadde blomsterjord for de gamle rosene. Jeg sådde dem i blomsterjorda... går det fint? Jeg har hatt de i ett par dager i jorda, men er det ett problem? Er det smart å bytte... eller er det for sent og bytte? Jeg forstår meg ikke helt på sånne ting 😄 Anonymkode: 97e42...f4a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, Jeg var innom plantasjen ett par dager siden og kjøpte ett par cherry-tomat planter, agurk-plante og urter. Jeg kjøpte ikke noe jord da jeg allerede hadde blomsterjord for de gamle rosene. Jeg sådde dem i blomsterjorda... går det fint? Jeg har hatt de i ett par dager i jorda, men er det ett problem? Er det smart å bytte... eller er det for sent og bytte? Jeg forstår meg ikke helt på sånne ting 😄 Anonymkode: 97e42...f4a Regner med du mener plante og ikke så? 😉 Er det en pose med jord som heter blomsterjord du plantet i? Det går i så fall helt fint. Mulig du må følge opp med litt gjødsel etterhvert siden mange posejord ikke har langtidsvirkende gjødsel og grønnsaker krever energi for å gi avling. Anonymkode: 652b9...dba
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Jorda er grei nok, men du bør gjødsle for full avling. Anonymkode: 280e3...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå