redrubynail Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Vi har en åpen gang i 2. etasje som vi vil gjøre om til et soverom. Det eneste problemet er at stigen til loftet går ned akkurat der veggen vil være, så alternativet vårt er å flytte på, eller rotere 90 grader, loftsluke slik at stigen peker nedover gangen istedet. Jeg er ikke rik, og må vite hva sånt koster før jeg tar noen beslutninger, selvfølgelig. Har noen erfaring med dette?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 redrubynail skrev (9 timer siden): Vi har en åpen gang i 2. etasje som vi vil gjøre om til et soverom. Det eneste problemet er at stigen til loftet går ned akkurat der veggen vil være, så alternativet vårt er å flytte på, eller rotere 90 grader, loftsluke slik at stigen peker nedover gangen istedet. Jeg er ikke rik, og må vite hva sånt koster før jeg tar noen beslutninger, selvfølgelig. Har noen erfaring med dette? Aner ikke hva det vil koste, men sannsynligvis er det ikke mulig å snu den da lukene som oftest plasseres mellom takstolene. Om den skal flyttes må den flyttes slik at den står mellom noen andre takstoler. Evt må bæringen bygges om, og det er ikke billig, hvis det i det hele tatt er mulig. Anonymkode: 0b721...f60
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Spør et par ulike byggmestere, så får du en ca-pris Anonymkode: d4696...c59
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Usikker på hva det koster, men det er fullt mulig og ikke den største kostnaden. Gjorde det da vi totalrenoverte huset. Anonymkode: fd2ba...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå