AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Er det stille der om dagen? Anonymkode: 2fb6a...255
enkefru Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Altså…. Det har vært store overskrifter i de fleste avisene om hvor trøkk det er der om dagen, at man må beregne GOD tid. De har t.o.m satt opp sånne festivaldoer ved køene
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Fjugur skrev (1 time siden): Altså…. Det har vært store overskrifter i de fleste avisene om hvor trøkk det er der om dagen, at man må beregne GOD tid. De har t.o.m satt opp sånne festivaldoer ved køene Jeg kjenner en som reist for noen dager siden og da var det lite folk der! Anonymkode: 2fb6a...255 1
enkefru Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner en som reist for noen dager siden og da var det lite folk der! Anonymkode: 2fb6a...255 Så hvorfor denne tråden da? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Er det lange køer og mye folk på innland også eller gjelder det kun utland? Anonymkode: a364a...c1e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det lange køer og mye folk på innland også eller gjelder det kun utland? Anonymkode: a364a...c1e Er jo pga korona dokumentasjon der er køer, og derfor gjelder det kun utland Anonymkode: 8130b...a46
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Beregn veldig god tid. Trafikken har tatt seg kraftig opp, bemanningen i flere bransjer er ennå svært lav. Firmaene holder på å ta inn mannskapet igjen, men det er sommerferie nå også for bemanningen. Samtidig jobber bemanningen i helt totalt forskjellige andre firmaet for å få en inntekt ig de kan ikke slutte på dagen. Det er det totalt salige kaos på utland og spesiellt gjennom passkontrollen. Jeg er ansatt på Gardermoen og merker en frustrasjon fra både ansatte og reisende hele dagen lang. Jeg ville ikke reist nå om jeg var deg. Anonymkode: a2e0d...939
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Jeg skal reise innland😏 Anonymkode: 2fb6a...255
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Har vært en uke på ferie. Var lite mennesker ved utreise, og lite ved innreise. Medier vil skremme folk fra å reise. Jeg har sluttet helt å lese VG og Dagbladet. Anonymkode: 10288...1de 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beregn veldig god tid. Trafikken har tatt seg kraftig opp, bemanningen i flere bransjer er ennå svært lav. Firmaene holder på å ta inn mannskapet igjen, men det er sommerferie nå også for bemanningen. Samtidig jobber bemanningen i helt totalt forskjellige andre firmaet for å få en inntekt ig de kan ikke slutte på dagen. Det er det totalt salige kaos på utland og spesiellt gjennom passkontrollen. Jeg er ansatt på Gardermoen og merker en frustrasjon fra både ansatte og reisende hele dagen lang. Jeg ville ikke reist nå om jeg var deg. Anonymkode: a2e0d...939 Det er vel dagsavhengig og avhengig av når på døgnet du reiser. Jeg var på Gardermoen for et par dager siden og det var litt kø i passkontrollen inn, men ikke noe problem. Utreise var helt uproblematisk. Anonymkode: 10288...1de
Gjest TheCatLady Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Ja, har vært der og reiste innenlands. Det var en del folk der og jeg vil si at det var omtrent som før korona nå. Det gikk ganske greit og kjapt gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg var der om ettermiddagen på en hverdag om det har noen betydning. Jeg ville egentlig bare ha oppført meg som normalt, men om man er bekymret for at det skal være masse folk så kan man være der litt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå