AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Hei! Er det noen som har tatt master og bachelor samtidig? Vet at folk en sjelden gang kombinerer to studier. Det kommer også an på faget og dine målsettinger. Jeg er glad i å lese og har kapasitet økonomisk, trenger derfor ikke jobbe under studiene. Det er snakk om ny bachelor og videreutdanning (master) i graden jeg har fra før. Å bruke fem år på studier virker lenge. Jeg er motivert og vil helst være ferdig med begge innen tre år. Gode råd mottas med takk. Anonymkode: 001b8...562
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Har du sjekket at det er mulig mtp undervisning og eksamen? Anonymkode: 77fa4...456
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Jeg gjorde det. Tok bachelor i psykologi samtidig som master i pedagogikk. Gikk greit det! Anonymkode: 86d8f...292 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Er det noen som har tatt master og bachelor samtidig? Vet at folk en sjelden gang kombinerer to studier. Det kommer også an på faget og dine målsettinger. Jeg er glad i å lese og har kapasitet økonomisk, trenger derfor ikke jobbe under studiene. Det er snakk om ny bachelor og videreutdanning (master) i graden jeg har fra før. Å bruke fem år på studier virker lenge. Jeg er motivert og vil helst være ferdig med begge innen tre år. Gode råd mottas med takk. Anonymkode: 001b8...562 Jeg klarer ikke å skjønne hva du skal med 2 bachelorgrader? Som arbeidsgiver ville jeg ikke automatisk tenkt at det var positivt. Anonymkode: a662b...65c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Hva er vitsen? 🤔 Det ser ikke nødvendigvis bra ut på cv.. Anonymkode: 09422...594 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er vitsen? 🤔 Det ser ikke nødvendigvis bra ut på cv.. Anonymkode: 09422...594 Ville vært lurere å ta seg en jobb som er relevant for masteren. Anonymkode: a13bf...3e2 3
SPOCA Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 (endret) Jeg har gjort det, og gjør det. Tenker; var du lyst, har du lov! Hva man skal med det? Vel, man lærer så lenge man lever, og en arbeidsgiver som ser på mye utdanning som negativt ville jeg ikke jobbet for uansett. Da jeg søkte jobber nylig var nettopp at jeg hadde mye utdanning et av mine fortrinn i tillegg til mye erfaring innen enkelte yrkesretninger. I jobben jeg til slutt fikk var mye utdanning noe som veiet opp for manglende eller lite erfaring (det sagt, jeg hadde halvrelevant erfaring, men ikke så mye direkte erfaring). Jeg er nesten ferdig ferdig med min andre bachelor (skriver bacheloroppgave nå) og holder på med min andre master. De er ganske relevante for hverandre, men kan sees hver for seg. Endret 3. juli 2021 av SPOCA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå