Drizzt Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/X8G8OW/solberg-vi-trenger-ikke-de-groenne-i-norge og har helt rett. MDG klarer ikke svare på tiltale som forventet. Jeg synes Erna argumenterer veldig godt for hvorfor MDG er farlig for Norge. For min del har V en mye mer balansert klima- og miljøpolitikk som tar hensyn også til folk som bor i Norge og næringslivet. Til og med SV er mer spiselige enn MDG. Sistnevnte fremstår som fullstendig virkelighetsfjerne. MDGs nestleder Hermstad avslutter med: Innvandring bringer med seg et mangfold som beriker og styrker landet vårt. Det er dessverre ikke sant og det er bare å se på Sverige. Sannheten er at det mangler noen adjektiver i starten av denne setningen. Bærekraftig, kontrollert og basert på Norges behov. 16
stan Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Det er jo Solberg som har vært statsminister de siste årene. Hvis det er noe som er galt i landet så er det Solberg som har ansvaret. Rart hvor mye skyld MDG ene representant på Stortinget skal tillegges. I tillegg lyver statsministeren både om hva som er MDGs politikk og hvordan de har stemt på tinget. Det er Erna Solberg Norge ikke trenger. 8
parmanoia Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 stan skrev (2 minutter siden): Det er Erna Solberg Norge ikke trenger. This 2
Gjest Niek79 Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Mdg er en dommedagssekt. De går nok lei etterhvert.
stan Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Niek79 skrev (Akkurat nå): Mdg er en dommedagssekt. De går nok lei etterhvert. Ja, etter dommedag. Klima og miljøet kan noen andre ta seg av. Vi har da så mye natur i Norge. Og litt varmere vil vi gjerne ha det. 3
Gjest Niek79 Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 2 minutter siden, stan said: Ja, etter dommedag. Klima og miljøet kan noen andre ta seg av. Vi har da så mye natur i Norge. Og litt varmere vil vi gjerne ha det. 😴
T-Rex Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Og hvorfor sier Erna dette? Fordi hun vil få folk til å stemme på seg selv - "ååå, Erna og jeg er sååå på linje når det gjelder MDG, henne må jeg stemme på". Jeg synes politikken til MDG er helt hårreisende, men stemmer ikke på Erna likevel. Det finnes godt med andre alternativer. 2
Drizzt Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2021 stan skrev (15 timer siden): Ja, etter dommedag. Klima og miljøet kan noen andre ta seg av. Vi har da så mye natur i Norge. Og litt varmere vil vi gjerne ha det. Tror du virkelig at MDG kan fikse klima- og miljøproblemene? 😂 Dette ekstremistiske partiet ødelegger mye, mye mer enn å fikse noe som helst. Når de får Kina og de andre verstingene til å snu og drive miljøvennlig, lover jeg å stemme på dem. I mellomtiden håper jeg at flest mulig ser dem for det de er og hvor skadelige de er for Norge. 7
Commander Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Har til gode å høre om noen konstruktive og innovative forslag fra det partiet. Det eneste de jobber for er begrensinger, forbud, avgifter og andre hindringer. Poduksjon, nye jobber, næringslivet, hva vi skal leve av og opprettholde velferdsstaten... Der er det ingenting. De måler suksess med hvor mange plager de kan påføre befolkningen. Og selvsagt dyrest mulig symboltiltak. Jeg er sikker på at de mener det godt. Men skylapper og fanatisme preger politikken. De har et edelt mål og det skal de nå, uansett kostnad. 5
Hesmeta Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 Er bra vi har motpoler i politikken på begge sidene av partiene H, Ap, V og KrF. Noen partier må stille de ubehagelige spørsmålene så vi ikke ender i koma og bare følger slavisk. Jeg er typisk Ap velger, men godtar at andre har meninger langt fra det jeg står for selv. De som mener noe annet enn meg er ikke automatisk duster, men andre forutsetninger enn hva jeg har for å mene det de gjør. 4
Stina234 Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Slik MDG er nå så trenger vi dem ikke. Fullstendig hjerrnedød politikk. Men om vi kunne få et nytt MDG som faktisk satte seg inn hvordan den virkelige verden fungerer og kunne jobbe med miljøtiltak som er gjennomførbare og faktisk ville fungere så ville de ha sin plass i politiken. 5
Gjest Paramount Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Klart vi ikke trenger MDG, men MDG er helt avhengige av oss. Hvem skulle ellers finansiere et slikt fantasiprosjekt? Dessuten har alle partier en mer eller mindre grønn profil, ikke en gang naturen er helt grønn. Naturen inneholder faktisk mest blått, det er kanskje ikke tilfeldig. To tredeler blått, og en tredel grønt, tror jeg er balansert og bra, og noe vi alle kan leve med. Endret 5. juli 2021 av Paramount
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå