Gå til innhold

Beste menskopp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat begynt å bruke belladot evelina menskopp, den største størrelsen fordi jeg har født. Jeg har stort sett vært fornøyd med den, men synes det er ubehagelig og kjenner den hele tia. Det føles ut som jeg konstant har noe i åpninga, noe jeg har for får den ikke lenger inn! Burde jeg prøve en mindre størrelse eller er det noen andre som er bedre? Skal nevnes at jeg har livmorfremfall. Ikke slik at livmor henger ut men buler ved bakre vegg slik at tamponger blir dytter ut når jeg sitter på do 

Anonymkode: 04471...7b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har belladot men i en mindre str fordi jeg vil bruke kopp når jeg blør mindre åså, og om koppen ikke blir fylt så sitter den så godt på grunn av vakumet, kroppen din lukker seg rundt en tampong, så du vil kunne bruke en str mindre åså vil jeg tro. Belladot er så stiv, når jeg bruker den største koppen liker jeg at den er mykere, da kjenner jeg den ikke når jeg kniper men du bør ikke kjenne den om den sitter riktig ellers. Jeg har åså født forresten.

Kanskje du trenger en mindre kopp? Om den passer i omkrets så trenger den ikke ikke passe i dybden.Kanskje har du ikke plass i dybden, så koppen ligger litt langt ned for deg i den største str. Jeg kan hoste eller le og da kjenner jeg at jeg "dytter" koppen litt ned og da kjenner jeg den, men kroppen min dytter ikke den lille på samme måten, tror muskjene mine ikke får tak på den? 😄  Jeg ville kjøpt en stor som er mykere og en i en mindre str og testet dem litt. Det er mine to teorier på hva som er "galt" 😊 

Jeg liker "organicup" som jeg kjøper på mecindo.no 

Anonymkode: 0d86f...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...