AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Som overskriften sier, tenker du mye på det? Anonymkode: d5160...478
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Nei, man blir jo så vandt til hverandres utseende når man er sammen dag inn og dag ut😂 som i mitt tilfelle da. Vi er sammen ganske mye. Når vi prater sammen om hverdagslige ting eller når jeg ser på han prate med andre i samling (venner, familie etc) så tenker jeg ofte ff# i helvete for en vakker mann. Tenk at han er min. Anonymkode: 580db...b78 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, man blir jo så vandt til hverandres utseende når man er sammen dag inn og dag ut😂 som i mitt tilfelle da. Vi er sammen ganske mye. Når vi prater sammen om hverdagslige ting eller når jeg ser på han prate med andre i samling (venner, familie etc) så tenker jeg ofte ff# i helvete for en vakker mann. Tenk at han er min. Anonymkode: 580db...b78 Koselig da!☺️ Enn når dere ble sammen/møttes? Tenkte du mye på utseende da? Var det en av grunnene til at du falt for han? Anonymkode: d5160...478
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Ja jeg gjør det. Er egentlig ikke en positiv ting for min del. Jeg elsker mannen min og syntes egentlig at han er veldig fin. MEN han lar seg selv forfalle og har lagt på seg en del. Jeg er stikk motsatt og prøver å ta vare på kroppen min ved å trene og spise sunt. Så for meg er det vanskelig å godta/like utseendet hans slik som han utvikler seg. Føler meg veldig ond som tenker slik og nå skriver om det til andre. Anonymkode: a0fd9...648 5
CorvusCorax Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Ja. Ser for meg hvordan han ser ut når jeg tenker på han.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Er det noe man skal gå rundt og tenke på? I hvilken sammenheng? Han ser ut som han gjør, og det endrer seg ikke i den ene eller den andre retningen, uansett hvor mye jeg tenker på det. Anonymkode: 2f903...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Innimellom, ja. Ofte er det bare, der er han. Innimellom er det wow, så vakker mann jeg har 🥰 Anonymkode: b340f...815
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Jeg synes jo han er attraktiv ja, så sånn sett legger jeg jo merke til det. Men om jeg tenker på det sånn generelt? Nei. Tenker ikke generelt på noens utseende. Anonymkode: 2cf78...3ea
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Da jeg møtte han synes jeg han var skikkelig sexy. Nå er det slik som en annen skriver lengre opp at man blir veldig vant til hverandres utseende. Men når jeg ser han litt på avstand hvis vi er hos noen og han prater og smiler, så klibrer det i magen. Han har verdens fineste smil, og det tenkte jeg også første gang jeg møtte han. Anonymkode: bba10...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 Elsker utseendet hans. Men tenker ikke på det hele tiden, men iblant tenker jeg at «wow, tenk at den kjekke, deilige mannen er min!» Ofte når vi møtes, han ringer på og jeg åpner så blir jeg så glad og synes han er verdens kjekkeste hver gang jeg ser han. ❤️🥰 Anonymkode: f2a60...fb4 1
Nooni Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Nei. Men jeg registrerer at jo høyere man elsker noen, jo vakrere blir dem. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 Hm jeg tenker "den genseren var han fin i! Skulle ønske han brukte den oftere.." "han er så fin etter han har klippet håret" men ser jo også at han har lagt på seg siste årene, men han er fortsatt sterk og sprek så ingen hindering sånn sett. Men liker han nok liiitt bedre ca 8 kg lettere sånn rent utseendet messig. Men personlighetsmessig liker jeg han mye bedre nå enn når vi møttes. Jeg tenker nok også mer på det fordi jeg tenker mer på mitt eget.. Jeg har født 3 barn siden vi møttes og har 6 kg ekstra enn min komforvekt. Jeg trener stort sett hver dag, men jeg skulle gjerne ønske at vi spiste sunnere. Jeg spiser sunt til mellommåltider men gidder ikke lage 2 til 3 forskjellige middager.. Anonymkode: 62313...74d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trener stort sett hver dag, men jeg skulle gjerne ønske at vi spiste sunnere. Jeg spiser sunt til mellommåltider men gidder ikke lage 2 til 3 forskjellige middager.. Men hvis du lager middagen, kan du ikke bestemme selv hvor sunn den er? Anonymkode: ae562...c8c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 Jeg tenker på det innimellom, legger da litt ekstra merke til det. I hverdagens mas med unger og søvn underskudd på begge, kan man bli litt lei av hele mannen 😂 hjelper godt å tenke på hvor heldig jeg er, har fått en veltrent og kjekk mann 💙 han er mye penere enn meg Anonymkode: 7a7bc...39b
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #15 Skrevet 3. juli 2021 Søker opp gamle flammer på facebook i ny og ne. Er det over 10 år siden jeg beiset dem, blir jeg alltid overrasket hvor tykke og 'gamle' de har blitt. Damer kollapser gjerne i utseende etter fylte 30. Mens vi menna ser søren meg godt ut til vi fyller 50 og gjerne mer. I alle fall om vi trener og holder oss litt i form.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 Skal være ærlig å skrive at jeg falt for hans utseende først og fremst, men er ikke derfor vi er sammen enda. Typisk høy, mørk og kjekk. Vi har nå vært sammen i 4 år og har barn, så tenker ikke så mye på det nå.. Men noen få ganger tenker jeg "herregud så fin samboer jeg har" Har vel blitt sånn i småbarnsfasen at vi ikke legger merke til hverandre like mye lenger.. Anonymkode: fca4e...f02 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 Realverdien skrev (48 minutter siden): Søker opp gamle flammer på facebook i ny og ne. Er det over 10 år siden jeg beiset dem, blir jeg alltid overrasket hvor tykke og 'gamle' de har blitt. Damer kollapser gjerne i utseende etter fylte 30. Mens vi menna ser søren meg godt ut til vi fyller 50 og gjerne mer. I alle fall om vi trener og holder oss litt i form. Hallo, selvinnsikt 😂
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 Realverdien skrev (56 minutter siden): Søker opp gamle flammer på facebook i ny og ne. Er det over 10 år siden jeg beiset dem, blir jeg alltid overrasket hvor tykke og 'gamle' de har blitt. Damer kollapser gjerne i utseende etter fylte 30. Mens vi menna ser søren meg godt ut til vi fyller 50 og gjerne mer. I alle fall om vi trener og holder oss litt i form. Du er nok blitt 10 år eldre selv også, mister 😄 Anonymkode: b340f...815 6
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er nok blitt 10 år eldre selv også, mister 😄 Anonymkode: b340f...815 Ja, men jeg ser like bra ut! Har ikke gått opp i vekt. Har ikke fått rynker osv. Må sies at jeg har vært heldig med håret. Vil egentlig si at jeg ser langt bedre ut nå enn da jeg var en fisk blant mange i 20 årene. Nå er jeg blant den kjekkeste 20%. 1
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 Mysticgirl skrev (20 minutter siden): Hallo, selvinnsikt 😂 La oss være ærlige her. Kvinnfolk som har fylt 40 har få options på partnermarkedet. Det er derfor de så ofte forblir singel om de ikke har fått mann og barn før de blir 40. Menn har ikke dette hinderet, og blir faen meg mest tiltrekkende når de er 40. Da kan man date alt fra 25 til 45 i min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå