AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Når jeg tar på neglelakk så blir det sjeldent pent, kommer alltid noe på utsiden uansett hvor mye jeg konsentrerer meg. Hva er ditt beste tips for å legge neglelakk pent? Har så lyst på pene farger på neglene nå som det er sommer Anonymkode: f0c24...636
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Vid børste, og ikke negle lakk som tørker mens du lakker. Finnes tusjer med neglelakk fjerner 😄 Kjøpte en fra isadora på vita, den hjelper. Se etter video på youtube? Der ser du teknikker. Lange strøk, og ikke vær gjerrig på lakken Anonymkode: a1269...c52 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Øve! Ha en liten pensel som du dypper i neglelakkfjerner/aceton for å ta bort det som kommer utenfor neglen. Hurtigtørkende overlakk. Anonymkode: 822df...73d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Heller tre tynne strøk enn to tykke. Dess tynnere du får det, dess lengre vil den sitte (fordi det flaker mer jo tykkere lakken sitter) Anonymkode: b285b...872 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå