AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Har hatt mye sex oppi gjennom, da dette er nesten litt pinlig å spørre om. Men en jeg og en kollega jeg har jobbet med ei stund hadde sex idag for første gang. Det virket som han kom ganske fort, men fortsatte videre. Eller så kom han ikke. Er det vanskelig å vite noen ganger om mannen kommer? Aldri opplevd akkurat dette før. Han er forelsket i meg , så kanskje en liten presrasjonsangst? Han er 40. Anonymkode: 4c939...efa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Mannen min kom ikke med meg før etter et par ganger. Han var 37 da, og han hadde begynt å merke endringer ved ereksjonen (holdt seg ikke hard like lenge, ble ikke fullt så hard som tidligere) og det ga ham litt prestasjonsangst rundt det hele. I tillegg hadde han litt av det som kalles "death grip", hvor han hadde blitt vant til et spesifikt grep ved runking, som kan gjøre det litt vanskeligere å komme, avhengig av hvor hardt trykk de er vant til osv. Jeg vil tippe at ikke han kom, for du hadde da merket sæden hans inni deg. Den forsvinner jo ikke.. Gi det noen sjanser til! Anonymkode: 882ac...cba
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen min kom ikke med meg før etter et par ganger. Han var 37 da, og han hadde begynt å merke endringer ved ereksjonen (holdt seg ikke hard like lenge, ble ikke fullt så hard som tidligere) og det ga ham litt prestasjonsangst rundt det hele. I tillegg hadde han litt av det som kalles "death grip", hvor han hadde blitt vant til et spesifikt grep ved runking, som kan gjøre det litt vanskeligere å komme, avhengig av hvor hardt trykk de er vant til osv. Jeg vil tippe at ikke han kom, for du hadde da merket sæden hans inni deg. Den forsvinner jo ikke.. Gi det noen sjanser til! Anonymkode: 882ac...cba Tror ikke heller han kom, men han var veldig klar og tent. Det var jo ikke noe sæd. Ikke lett de første gangene nei🤭 jeg var sammen med en på 44 for ei stund tilbake, og han hadde ikke vanskeligheter med å komme. Så tydelig forskjell. Anonymkode: 4c939...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå