Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han fridde og dro frem moren sin forlovelsesring. Jeg er så skuffet. Hadde aldri sett for meg å få en gammel, kjedelig ring. Ønsker å ha min egen ring

Hvordan formidle dette til ham?

Anonymkode: 9107e...792

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du ikke glad for ringen?

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han fridde og dro frem moren sin forlovelsesring. Jeg er så skuffet. Hadde aldri sett for meg å få en gammel, kjedelig ring. Ønsker å ha min egen ring

skam deg. Han gav deg noe som betydde noe for han. Det der er sikkert en ring som har gått i arv tidligere og, og har stor affeksjonsverdi for han. Forlover du deg kun for å flashe ringen til venninnene dine? og la meg gjette. Du vil ha ring til typ 40000...

• Liker 47
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan jo bare si at du ikke vil gifte deg, er jo ikke verre vel?

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg godt TS, ringen er viktig og det er lov å bli skuffet når man har gledet seg lenge og drømt om noe pent. Hvordan ser ringen ut? Er det feks mulig å sette inn noen flere diamanter/andre steiner? Da kan du si at du likte ringen men gjerne vil gjøre den litt mer «din» ved å pimpe den opp litt☺️ 

Anonymkode: ee6b2...27f

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Du virker utakknemlig.

Anonymkode: b88cf...aca

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare latt være med å gå med den. Om han spør, så sier du at den ikke er din stil. 

Anonymkode: cb708...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å fri med ring egentlig? Hvorfor skal man bli «påtvunget» en ring man må gå med kontinuerlig, som man kanskje ikke liker? Og så skal mannen ikke ha ring da? Likte bedre slik det ble gjort før, da kjøpte man (ro) ringer sammen etter forlovelsen var inngått.

Anonymkode: 87acf...c23

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars fyr. Her har han trodd at han har fått tak i ei virkelig all right dame og så er du ei blærete megge fordi du skal ha en ring du kan flashe med? 
Faen altså, du bør ha fitte nok til å si fra til ham at du ikke liker ringen, så han kan finne seg ei som gjør! 

Anonymkode: 6cee5...f14

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om Kate Middleton sa det samme da typen kom drassende med moras ring.

Hvilken ring fikk han av deg da?

Anonymkode: 5e7c5...f6f

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Tenker også at om ringen er så viktig, burde du ha komme han i forkjøpet med frieriet

Anonymkode: cb708...79c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp din egen forlovelsesring da vel og gift deg med egoet ditt.

Anonymkode: 97dab...a44

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg forstår deg godt TS, ringen er viktig og det er lov å bli skuffet når man har gledet seg lenge og drømt om noe pent. Hvordan ser ringen ut? Er det feks mulig å sette inn noen flere diamanter/andre steiner? Da kan du si at du likte ringen men gjerne vil gjøre den litt mer «din» ved å pimpe den opp litt☺️ 

Anonymkode: ee6b2...27f

hvorfor er ringen viktig? Sltså ok er den bælstygg skjønner jeg at man ikke vil gå med den men

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det viktigste er vel at han elsker deg? 

For min del ville noe gitt i fra hjertet med mening trumfet glor og glitter hvilken som helst dag i uka. 

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Det viktigste er vel at han elsker deg? 

For min del ville noe gitt i fra hjertet med mening trumfet glor og glitter hvilken som helst dag i uka. 

Men er den gitt fra hjertet? Det ville ikke jeg følt om mannen hadde komt med svigermors ring (som jeg forøvrig aldri har sett altså)😝 Hadde han derimot brukt tid på å finne ut hva jeg likte, da kunne jeg gått med på at det var fra hjertet.

Anonymkode: 87acf...c23

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fridde til min kone uten ring. Hun sa fortsatt ja.

Anonymkode: c3610...5aa

• Liker 21
Skrevet

Jeg tenker at dersom han allerede under frieriet gir deg noe annet enn det du ønsker deg, er dere ikke riktig for hverandre♥️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg! Du er ikke en utakknemmelig dritt😅 Man håper jo at kjæresten kjenner en såpass godt at det ikke blir full krasj med ringtypen. Er den stygg? Eller bare kjedelig? Du får komme han i forkjøpet med gifteringen☺

Anonymkode: f52e9...35f

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...