Gå til innhold

Dater en svært vellykket og pen dame, er jeg god nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i midten av tjue-åra og dater en veldig pen og svært suksessrik og smart dame. Vi holder på men har ikke vært i køyen ennå. Hun er ferdigutdannet, oppfyller mensa-kravene med glans, har en god jobb med høy lønn, god økonomi og eier sin egen leilighet. I tillegg er hun veldig pen og ganske høy, har mange hobbier som hun brenner for, og i god form. Jeg er også ganske pen, men er kanskje ikke så veldig smart og har ikke kommet særlig langt med studiene mine. Men jeg trener mye og har mange venner, og er godt likt. Er jeg god nok for henne?

Anonymkode: 77201...176

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eier du bolig? Elbil? Barn fra før av? Gjeld? Gamer du?

Jeg tror ikke du er god nok, dessverre. Søk videre.

Anonymkode: ceae5...ea9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel bare hun svare deg på. Men siden hun dater deg så tyder det jo på at hun liker deg. Vanlig å føle seg litt usikker i innledningsfasen. 

Anonymkode: 71471...2b2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei til alle 5 pkt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge hun dater deg så må hun jo like deg  :) 

Anonymkode: 8d09e...aa0

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg er en mann i midten av tjue-åra og dater en veldig pen og svært suksessrik og smart dame. Vi holder på men har ikke vært i køyen ennå. Hun er ferdigutdannet, oppfyller mensa-kravene med glans, har en god jobb med høy lønn, god økonomi og eier sin egen leilighet. I tillegg er hun veldig pen og ganske høy, har mange hobbier som hun brenner for, og i god form. Jeg er også ganske pen, men er kanskje ikke så veldig smart og har ikke kommet særlig langt med studiene mine. Men jeg trener mye og har mange venner, og er godt likt. Er jeg god nok for henne?

Har du camping-vogn da? Dette er viktig! 

Anonymkode: 0f6fe...573

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan ganske sikkert si at du er veldig kjekk. 

Anonymkode: a0442...a76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok god nok, bare slapp av og nyt og vær deg selv ❤️

Anonymkode: 7cca4...103

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

det er vel opp til henne å avgjøre. Hun velger jo å deite deg da...

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

for et dustesvar

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

er det vel ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har mange venner med saken å gjøre, noen er utadvendte andre innadvendte. Er ikke vennene man skal være sammen med. Er så lei av at "mange venner" er et symbol på attraktivitet/vellykkethet. 

Anonymkode: f1027...2e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor må det være elbil? 

Anonymkode: 5df10...72b

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ferdigutdannet, oppfyller mensa-kravene med glans, har en god jobb med høy lønn, god økonomi og eier sin egen leilighet. I tillegg er hun veldig pen og ganske høy, har mange hobbier som hun brenner for, og i god form. 

Hun høres umiddelbart ut som litt av et catch, og er trolig allerede opptatt med en mann som ikke henger på Kvinneguiden og stiller usannsynlige spørsmål der.

Anonymkode: ed049...260

Skrevet

Du sier hun er høyt utdannet med god jobb.
Slike kvinner vil ha menn som respekterer de for den de er, ikke en som får mindreverdighetskomplekser for at de er smart og høyt utdannet.
Hun har valgt å date deg, så du er absolutt god nok, men om du sliter mer med at hun er smartere enn deg og at det blir noe som sliter på din psyke, så er hun nok ikke den riktige for deg.

Sterke kvinner trenger sterke menn som fint kan føle seg likestilt selv om hun er sjef i ett stort firma, mens han jobber som barnehagelærer. Det viktige er at man er fornøyd med seg selv og det stedet man er i livet, være seg studier eller jobb.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mensa-kravene? Du mener hun har Asperger? Det tror jeg nemlig man må ha som kvinne for å mensateste seg.

Anonymkode: a7971...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er usikker på om du er god nok og fortsetter disse tankene så kommer du til å ødelegge for deg selv.

Anonymkode: a1d72...f53

Skrevet

Herregud så negativ😂

Skrevet

Bedre om de har en båt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Mensa-kravene? Du mener hun har Asperger? Det tror jeg nemlig man må ha som kvinne for å mensateste seg.

Anonymkode: a7971...1ca

Det har jeg ikke spurt om. Ganske sikker på at det ville blitt siste date da...

Ts

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...