AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Det er vel opp til deg hvorvidt du definerer seg som en taper. Hva er egentlig en taper? Jeg er 24 år gammel. Begynner på siste år av masteren etter sommerferien og jobber 2 ganger i uka. I tillegg til det har jeg en tidskrevende hobby og venner. Har rett og slett ikke tid til å ha kjæreste 😅 Ville aldri kalt meg for en taper. Og jeg vil også ha barn, men venter med det til jeg er 30. Er jo det som er gjennomsnittsalderen for å få barn i Norge. Anonymkode: 2a106...ce0 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er man det da? Anonymkode: a22fa...b93 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel opp til deg hvorvidt du definerer seg som en taper. Hva er egentlig en taper? Jeg er 24 år gammel. Begynner på siste år av masteren etter sommerferien og jobber 2 ganger i uka. I tillegg til det har jeg en tidskrevende hobby og venner. Har rett og slett ikke tid til å ha kjæreste 😅 Ville aldri kalt meg for en taper. Og jeg vil også ha barn, men venter med det til jeg er 30. Er jo det som er gjennomsnittsalderen for å få barn i Norge. Anonymkode: 2a106...ce0 Du skulle bare visst hvor mange som er single og barnløse når de er 26, og det er også mange som aldri har hatt kjæreste når de er, 26. De fleste i min omgangskrets fikk seg mann og barn da de var 30-40 Anonymkode: 36934...31e 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel opp til deg hvorvidt du definerer seg som en taper. Hva er egentlig en taper? Jeg er 24 år gammel. Begynner på siste år av masteren etter sommerferien og jobber 2 ganger i uka. I tillegg til det har jeg en tidskrevende hobby og venner. Har rett og slett ikke tid til å ha kjæreste 😅 Ville aldri kalt meg for en taper. Og jeg vil også ha barn, men venter med det til jeg er 30. Er jo det som er gjennomsnittsalderen for å få barn i Norge. Anonymkode: 2a106...ce0 Rart at man må være 30. Kan man ikke være 34 eller 38? Anonymkode: 36934...31e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 Hvorfor skal man på død og liv ha mann og barn? Så lenge du har et liv du trives med, eller mål du jobber mot, skal du være fornøyd😊 Men det er ofte greit å ha venner i samme livssituasjon… Anonymkode: 1f535...634 11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart at man må være 30. Kan man ikke være 34 eller 38? Anonymkode: 36934...31e Hvor skrev jeg at man må være 30? Jeg skrev at jeg vil vente med barn til jeg er 30. Og at det er gjennomsnittsalderen i Norge. Har ikke skrevet noenting om at man MÅ ha barn når man fyller 30. Anonymkode: 2a106...ce0 3
Silva Pluvialis Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Du er ingen taper. Folk tar ting i sitt eget tempo, og ingenting er feil. 2
MartTG Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Herregud, dette må nesten være skrevet av en ung mann som vil småtrolle litt. Men hvis det virkelig er skrevet av en kvinne: skjerp deg, du er 26 år og dame, du kan velge og vrake blant de beste mennene og du har forutsetninger for å finne kjærligheten som vi normale menn bare kan drømme om i Norge, hvis du laster ned tinder i kveld før du legger deg, lover jeg deg at du i morgen på samme tid av døgnet har minst 100 interesserte! Mitt råd til deg, finn deg den beste mannen du kan få blant havet av utvalg og nyt godene ved å være en ung kvinne i dag. God sommer! 3
princeofithilien Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 Jeg er 38 år, og har verken barn eller kjæreste, og hvis noen mener jeg er en taper av den grunn så er ikke det mitt problem. Det er en ting som er veldig bra med å bli eldre, man bryr seg mindre og mindre om hva andre mennesker tenker. Og du er selvfølgelig ikke en taper! 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 MartTG skrev (2 minutter siden): Herregud, dette må nesten være skrevet av en ung mann som vil småtrolle litt. Men hvis det virkelig er skrevet av en kvinne: skjerp deg, du er 26 år og dame, du kan velge og vrake blant de beste mennene og du har forutsetninger for å finne kjærligheten som vi normale menn bare kan drømme om i Norge, hvis du laster ned tinder i kveld før du legger deg, lover jeg deg at du i morgen på samme tid av døgnet har minst 100 interesserte! Mitt råd til deg, finn deg den beste mannen du kan få blant havet av utvalg og nyt godene ved å være en ung kvinne i dag. God sommer! Hun får opp 100 interesserte menn ja, men det er menn som er interesserte i et ligg og ikke i et forhold. Kvinner bestemmer om en mann får sex, men det er menn som bestemmer om de inngår et forhold. Anonymkode: 2a106...ce0 4
MartTG Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun får opp 100 interesserte menn ja, men det er menn som er interesserte i et ligg og ikke i et forhold. Kvinner bestemmer om en mann får sex, men det er menn som bestemmer om de inngår et forhold. Anonymkode: 2a106...ce0 Har lagt merke til at mange damer/jenter sier dette. Men det stemmer ikke for meg eller noen av mine kamerater. Vi er alle på ts' alder +/- og har vel mer eller mindre gitt opp å nå opp hos norske damer. Jeg er heldigvis hvit og har i dag en 7sifret inntekt og gode løsninger for hjemmekontor, så når jeg har vaksinepasset mitt i boks, skal jeg til Thailand og filipinene og være like priviligert som dere normale damer er i Norge. Gleder meg, det løser seg en dag til høsten for meg også, selvom kampen har vært lang 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #14 Skrevet 2. juli 2021 MartTG skrev (2 minutter siden): Har lagt merke til at mange damer/jenter sier dette. Men det stemmer ikke for meg eller noen av mine kamerater. Vi er alle på ts' alder +/- og har vel mer eller mindre gitt opp å nå opp hos norske damer. Jeg er heldigvis hvit og har i dag en 7sifret inntekt og gode løsninger for hjemmekontor, så når jeg har vaksinepasset mitt i boks, skal jeg til Thailand og filipinene og være like priviligert som dere normale damer er i Norge. Gleder meg, det løser seg en dag til høsten for meg også, selvom kampen har vært lang Da får vi dra til filipinene sammen, så jeg kan finne meg en mann med mer tradisjonelt syn på forhold og ekteskap. Hilsen k25:) Anonymkode: 2a106...ce0 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 MartTG skrev (5 minutter siden): Har lagt merke til at mange damer/jenter sier dette. Men det stemmer ikke for meg eller noen av mine kamerater. Vi er alle på ts' alder +/- og har vel mer eller mindre gitt opp å nå opp hos norske damer. Jeg er heldigvis hvit og har i dag en 7sifret inntekt og gode løsninger for hjemmekontor, så når jeg har vaksinepasset mitt i boks, skal jeg til Thailand og filipinene og være like priviligert som dere normale damer er i Norge. Gleder meg, det løser seg en dag til høsten for meg også, selvom kampen har vært lang Du har sikkert en vinnende personlighet også😉 Anonymkode: 1f535...634 6
MartTG Skrevet 2. juli 2021 #16 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får vi dra til filipinene sammen, så jeg kan finne meg en mann med mer tradisjonelt syn på forhold og ekteskap. Hilsen k25:) Anonymkode: 2a106...ce0 Det kan vi! Men menn på filipinene er små spinkle, fattige tusslinger og fjaser rundt med livene sine. Tror neppe at de oppfyller kravene dine når høytutdannede, høye, rike, helt normalt pene norske menn ikke gjør det! 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #17 Skrevet 2. juli 2021 MartTG skrev (Akkurat nå): Det kan vi! Men menn på filipinene er små spinkle, fattige tusslinger og fjaser rundt med livene sine. Tror neppe at de oppfyller kravene dine når høytutdannede, høye, rike, helt normalt pene norske menn ikke gjør det! Men har du noen gang tenk på at det er kanskje oss kvinner som ikke oppfyller kravene til norske menn som utelukkende er interesserte i populære kvinner med modell utseende? Anonymkode: 2a106...ce0 2
MartTG Skrevet 2. juli 2021 #18 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har sikkert en vinnende personlighet også😉 Anonymkode: 1f535...634 Det har jeg overhodet ingen formening om, men jeg er nok litt introvert, men blir beskrevet som en hyggelig og interessant kar da. Det er veldig ofte at det ikke funker for menn med damer skal jeg si deg, ikke nødvendigvis jeg som har så mange feil... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #19 Skrevet 2. juli 2021 Taper er et ord brukt av barne- og ungdomsskoleelever. Voksne mennesker tenker ikke på den måten. Uansett, jeg er 30, frivillig barnløs og enslig. Trives så innmari godt alene, og det skal jeg fortsette med. Hva andre tenker om det er irrelevant. Målet mitt er å ha et godt liv og en hverdag jeg trives med. Mine venninner har alle mann og barn, og de flykter jevnlig hjem til meg en kveld eller to i uka for å komme seg unna familielivet 😅 Anonymkode: d9acf...773 2
Isambard Skrevet 2. juli 2021 #20 Skrevet 2. juli 2021 MartTG skrev (3 minutter siden): Herregud, dette må nesten være skrevet av en ung mann som vil småtrolle litt. Men hvis det virkelig er skrevet av en kvinne: skjerp deg, du er 26 år og dame, du kan velge og vrake blant de beste mennene og du har forutsetninger for å finne kjærligheten som vi normale menn bare kan drømme om i Norge, hvis du laster ned tinder i kveld før du legger deg, lover jeg deg at du i morgen på samme tid av døgnet har minst 100 interesserte! Mitt råd til deg, finn deg den beste mannen du kan få blant havet av utvalg og nyt godene ved å være en ung kvinne i dag. God sommer! Jeg er ganske sikker det er skrevet av en kvinne som har skrevet noen innlegg før. Det er ikke så enkelt for kvinner heller. Det finnes tross alt kun 1 mann per kvinne i verden. You do the math. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå