AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg brukte happn for å finne kjærligheten. nå som jeg er singel igjen lastet jeg ned happen igjen og jeg kjenner ikke appen igjen siden man bare får se en profil om gangen... er det noen app som er slik som happn var slik at man får orientert seg litt før man velger hvem man liker? Anonymkode: 290c3...b84
Tor P Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Er mulig å få opp det gamle kartet, må bare trykke på ikonet med en globus nederst
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Det er så lenge siden jeg brukte happen at jeg ikke husker et kart. jeg husker det så mer ut som et bildegalleri med ulike folk. synes det er dumt om dem har fjernet det siden det var det som gjorde at jeg likte happn bedre enn tinder. Anonymkode: 290c3...b84
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Det galleriet er borte. Nå er det enten Tinder-style, eller så er det kart. Anonymkode: 9f799...e9d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Badoo har et slikt galleri der du får opp personene som er nærmest deg i radius. Men mulig man må betale for å ha tilgang til det (gratis de første dagene). Anonymkode: 416ac...d85
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det galleriet er borte. Nå er det enten Tinder-style, eller så er det kart. Anonymkode: 9f799...e9d Men det kartet blir jo litt som galleri da, du får opp bilder av alle du har passert innenFor et visst område. men enig i at den appen er vanskelig å orientere seg i. Anonymkode: 9b4c8...f8a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 21.25): Det er så lenge siden jeg brukte happen at jeg ikke husker et kart. jeg husker det så mer ut som et bildegalleri med ulike folk. synes det er dumt om dem har fjernet det siden det var det som gjorde at jeg likte happn bedre enn tinder. Anonymkode: 290c3...b84 Enig, jeg likte happn best av samme grunn. Skjønner ikke hvorfor de vil ødelegge noe som fungerer. Anonymkode: f9b56...afb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 jeg lastet den den ned på nyt å fikk galleri under kartet. takk! Anonymkode: 290c3...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå