AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Del Skrevet 2. juli 2021 Hei! Vi tenker å gå til innkjøp av noen sexleketøy for å krydre opp litt (både under selve økta, og som forspill). Har fra før prøvd we-vibe, men den ble vond, så liker ikke den. Liker godt satisfyer, men synes den blir så stor og klumsete å bruke under sex. Hva er deres anbefalinger å bruke sammen, eller som mannen din bruker på deg, og du bruker på han? Vi er han-hun. Anonymkode: 593bc...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Del Skrevet 2. juli 2021 Mine favoritter er noen vagina egg tror jeg de kalles, to kuler som sitter sammen på en måte, med noe silikon på utsiden og de har en tung bevegelig kule inni som gir en helt spesiell sensasjon. Han bruker dem på meg ved å dra dem inn og ut, eller bare frem og tilbake sidelengs, det får meg til å komme veldig hardt ELlers er både han og jeg glad i at han bruker dildoer på meg, og vi har noen vibratorer som jeg bruker mest alene, men han kan også finne på å bruke dem på meg noen ganger. Jeg har en glassdildo som jeg elsker, det er en sykt deilig følelse! Han er veldig glad i anal og liker også å bruke buttplugs på meg, men mest som forspill før selve sexen.. Altså at han eller jeg setter den i meg før vi drar på middag eller når vi er ute med venner for eksempel, når vi vet at vi skal rett hjem og kose oss Vi har noen leker til han også, men ingen av oss er videre begeistret egentlig. Fleshlight, prostatavibrator, penisringer med vibrasjon.. De ligger i en eske og støver ned egentlig. Elles har vi også en del pisker, munngags og bånd og andre ting for å binde meg opp med. Anonymkode: ef866...c22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Del Skrevet 2. juli 2021 Tror det er slikt man bare må teste ut. Vi har likt penisring med vibrator, så vi kan komme samtidig. Anonymkode: 32120...495 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Del Skrevet 2. juli 2021 Magic wand 🔥 Anonymkode: 0cd44...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. juli 2021 #5 Del Skrevet 3. juli 2021 Vi praktiserer shibari og binder hverandre med utgangspunkt i gamle japanske torturteknikker. Dette er både seksuelt og estetisk tilfredsstillende. Jeg har også et rom i kjelleren som bidrar med ekstra tortur-estetikk. For det meste binder jeg henne, men vi switcher også. Når hun henger der og spreller og ser på meg med bedende øyne, er det opp til meg hvilke leketøy jeg skal bruke i tillegg til kuken. Omvend -når jeg ligger der- kan hun bruke kuken som hun vil og leketøy på både meg og henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. juli 2021 #6 Del Skrevet 3. juli 2021 Bruker ofte strap-on, så jeg kan knulle dama i musa og rumpa samtidig 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Del Skrevet 3. juli 2021 Tusen takk for flere innspill! Keep them coming 😃 Anonymkode: 593bc...ad5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Del Skrevet 3. juli 2021 AllahBallah skrev (11 timer siden): Bruker ofte strap-on, så jeg kan knulle dama i musa og rumpa samtidig 🥰 I hvilket hull plasserer du strap-on1? Er den større en din? Merke? Anonymkode: 6d7e0...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. juli 2021 #9 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): I hvilket hull plasserer du strap-on1? Er den større en din? Merke? Anonymkode: 6d7e0...463 Kommer an på hva leke-planen for kvelden er 🙂 Vanligvis puler jeg henne i musa med en mindre strap-on i rumpa. Men hender seg jeg tar henne i rumpa selv. Det krever mer oppvarming av både det ene og andre hullet. Bruker da gjerne en tjukkere strap-on i musa 🥰 Beklager det simple språket altså, men lettest å bare være direkte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mine favoritter er noen vagina egg tror jeg de kalles, to kuler som sitter sammen på en måte, med noe silikon på utsiden og de har en tung bevegelig kule inni som gir en helt spesiell sensasjon. Han bruker dem på meg ved å dra dem inn og ut, eller bare frem og tilbake sidelengs, det får meg til å komme veldig hardt ELlers er både han og jeg glad i at han bruker dildoer på meg, og vi har noen vibratorer som jeg bruker mest alene, men han kan også finne på å bruke dem på meg noen ganger. Jeg har en glassdildo som jeg elsker, det er en sykt deilig følelse! Han er veldig glad i anal og liker også å bruke buttplugs på meg, men mest som forspill før selve sexen.. Altså at han eller jeg setter den i meg før vi drar på middag eller når vi er ute med venner for eksempel, når vi vet at vi skal rett hjem og kose oss Vi har noen leker til han også, men ingen av oss er videre begeistret egentlig. Fleshlight, prostatavibrator, penisringer med vibrasjon.. De ligger i en eske og støver ned egentlig. Elles har vi også en del pisker, munngags og bånd og andre ting for å binde meg opp med. Anonymkode: ef866...c22 Ble nysgjerrige på disse eggene, klarer du å finne noe på nettet og legge ved link?☺️ Anonymkode: 57381...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå