AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Noen som husker en dokumentar om en jente som prøvde en ny diett for hver uke for å komme i bedre form. Hun prøvde alt fra kjendis dietter til babymat diett. Enten engelsk eller australsk program. Jeg prøver å finne den igjen men husker ikke hva den heter… Anonymkode: f8ee0...d8d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Det høres ut som noe fra rundt 2010 når britisk TV var manisk opptatt av dietter og vekt feks Supersize vs Superskinny (ikke den du spør etter). Dette fokuset funket åpenbart ikke for å gjøre befolkningen slankere, det motsatte har skjedd. Anonymkode: 006cd...9a1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det høres ut som noe fra rundt 2010 når britisk TV var manisk opptatt av dietter og vekt feks Supersize vs Superskinny (ikke den du spør etter). Dette fokuset funket åpenbart ikke for å gjøre befolkningen slankere, det motsatte har skjedd. Anonymkode: 006cd...9a1 Jeg tror ikke det er så lenge siden… jenta var student tror jeg og gikk jevnlig til kontroller hvor de sjekket status på kroppen hennes underveis. Og fraråder henne å fortsette fordi det påvirket kroppen hennes negativt.. Anonymkode: f8ee0...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå