Gjest care Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 http://www.bokklubbene.no/web/SilverStream...html?klubbid=KS "Du minner mistenkelig mye om Hanne Wilhemsen. Du er tøff skarp og målrettet, er en god etterforsker - og nyter stor respekt ved Oslo politikammer." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Harry Hole Du har dine problemer Hole, men du er en klassisk antihelt som sjarmerer stadig flere lesere, og innsatsen din er det ingenting å si på. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvem er Whilelm Thygesen? Eller kan jeg si at Whilelm Thygesen det er meg? Leser lite krim så jeg har ikke kontroll på alle heltene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvem er Whilelm Thygesen? Eller kan jeg si at Whilelm Thygesen det er meg? Leser lite krim så jeg har ikke kontroll på alle heltene. her er han: http://www.bokklubbene.no/web/SilverStream...klubbid=KS.7922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Svend Foyn er kanskje ikke av de aller mest kjente krimheltene, men Jan Mehlums Tønsbergadvokat minner mistenkelig mye om deg. Hmmm...vet ikke hvem fyren er en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 3. oktober 2002 #6 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hanne Wilhelmsen her også! :D "Du minner mistenkelig mye om Hanne Wilhemsen. Du er tøff skarp og målrettet, er en god etterforsker - og nyter stor respekt ved Oslo politikammer. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #7 Del Skrevet 3. oktober 2002 Takk care Har lenge lurt på hvem jeg er. Har også fått bekreftet at jeg ikke kan stave.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 3. oktober 2002 #8 Del Skrevet 3. oktober 2002 Varg Veum "Det er krimhelten sin det. Det høres ut som det er selveste Varg Veum som, Norges eldste krimhelt som prøver seg. Ikke dårlig at det fremdeles er liv i deg." Må nesten lese en bok om han nå da, og se hva som ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 3. oktober 2002 #9 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er Svend Foyn. Hææææ???? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2002 #10 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er Svend Foyn. Hææææ???? :-? Her Lisa-beth: http://www.bokklubbene.no/web/SilverStream...klubbid=KS.7922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2002 #11 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er også Svend Foyn ... (det er visst mange av oss som ikke er noe spesielt.... )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skusla Skrevet 13. oktober 2002 #12 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hanne Wilhelmsen jeg også.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 #13 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg ble også Hanne Wilhelmsen... Etter å ha lett etter testen i flere minutter... Litt av en krimhelt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. oktober 2002 #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 Svend Foyn her... Har aldri hørt om fyren, jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 Vilhelm Thygesen. Har ikke lest om han, men har absolutt sansen for Jon Michelet. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2002 #16 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hanne Wilhelmsen Du minner mistenkelig mye om Hanne Wilhemsen. Du er tøff skarp og målrettet, er en god etterforsker - og nyter stor respekt ved Oslo politikammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2002 #17 Del Skrevet 14. oktober 2002 Vilhelm Thygesen Mange trodde vel at du hadde tatt kvelden Vilhelm Thygesen, etter 12 års opphold, men det siste året har du bevist at det fortsatt er liv i deg Hmmm.. var det bruktbilen eller det stbile forholdet jeg er i... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. oktober 2002 #18 Del Skrevet 14. oktober 2002 "Svend Foyn er kanskje ikke av de aller mest kjente krimheltene, men Jan Mehlums Tønsbergadvokat minner mistenkelig mye om deg" Hmmm.... Har akkurat hørt om duden, men vet ikke helt hvem sånn konkret hvem han er. Men det finner jeg vel ut. Var det cognacen tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 14. oktober 2002 #19 Del Skrevet 14. oktober 2002 Svend Foyne her også. Aldri hørt om ham jeg heller. Jeg drikker ikke Cognac, så det var nok ikke den Kattepus Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2002 #20 Del Skrevet 14. oktober 2002 Svend Foyn har en gate i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå