Gå til innhold

Hvor mye betaler du i nettleie til strømmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en jævla høy regning på 10300 kr på et halvt år, 6 mnd, hårreisende!!

hva betaler dere og hvilken strømleverandør bruker du? 

Anonymkode: 80468...792

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo veldig hvor du bor. Er store ulikheter i både strøm og nettleie alt etter kommune. Og så spørs det jo hvor mange kWh du bruker.....

Sist måned lå jeg på 300kr i strøm og 800kr i nettleie. 

I januar hadde jeg 900 kr i strøm og 1600 kr i nettleie. 

You do the math. 

Anonymkode: c94a3...23f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke denne regningen hårreisende på noe som helst måte? Utover at det er mye penger, selvsagt. Det høres ikke ut som drøyt mye sammenlignet med hva mange andre har fortalt om det siste halvåret. Strømprisene (inkludert nettleie) er absolutt gått opp, ingen tvil om det, men synes ikke ditt tilfelle høres særlig ille ut mål opp mot folk flest?

Anonymkode: c776b...5d5

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en kommune som har en av de dyreste nettleien i Norge.

Hatt regninger på over 2300kr hver mnd i år i nettleie og strømregning på ca 1800kr.

Forbruk på mellom 16000 og 20000 kWh i året.

Anonymkode: fa606...3e0

AnonymBruker
Skrevet

Nettleien er lik for alle i din region, har ingenting med selskapet å gjøre, og prisen du betaler virker helt normal for normalt forbruk.

Anonymkode: 5f16d...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir sjokkert av den prisen bør du stålsette deg for fremtiden. Sanrt vil nettleien bli dobbelt så høy. Ikke bli sjokkert om dine nettleie-regninger om noen år vil ligge på 20-25 tusen kroner per halvår.

Nettselskapene har tatt inn nettleie for å drive vedlikehold. Men de har ikke drevet vedlikehold. I stedet har pengene gått til helt andre formål, og nå trenger nettet sårt vedlikehold, da må selskapene dra inn det dobbelte.

Anonymkode: dd793...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...