Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånt vi som blir sammen med en fotballentusiast bare må finne oss i? At en måned i strekk, er TVen okkupert for to kamper hver kveld? Hos oss finnes det lite plass for å trekke seg unna om man ikke er interessert i å se også, så jeg er mer eller mindre tvunget til å sitte gjennom alle kampene, til tross for manglende interesse.

Anonymkode: f9375...d3a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes fotball er like kjedelig som å se maling tørke, men altså det er EM hvert fjerde år. Har det så mye å si?

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen av gruppespillet var det 3 kamper om dagen 😄 Hehe..

Men ja.. Det er jo bare hvert 4.år, så det burde vel gå greit?
Du får kanskje litt tid til å gjøre ting som du liker mens h*n ser på mesterskapet?

Anonymkode: 5ade3...675

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei det får være grenser. Er selv fotballentusiast og ser vanvittig mye fotball gjennom året. Men EM er da ikke så tiltrekkende. Greit nok at sluttspillkampene kan være av ekstra interesse, men det er mange dårlige kamper mellom nasjoner man ellers aldri ville ha sett på. 

Jeg har ikke sett alt av kamper, og selv jeg begynner å bli lei EM nå. Dårlig tidspunkt på året og det går liksom "hele" tiden. I beste tid på døgnet. Det finner jeg kjedelig. 

Anonymkode: 941c6...a8b

• Liker 2
Skrevet

Gudskjelov at jeg bor alene, så jeg kan se alle de EM-kampene jeg vil, uten at noen skal klage på det. Finn på noe annet mens han ser på, da, vel.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Du kan se på det som fritid 😁 der du kan gjøre hva du vil fordi partner er opptatt. Joggetur, hobby prosjekter, dra til venner etc

Anonymkode: 163d0...60b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

EM og VM kamper må du bare godta ja

Anonymkode: 9c5d4...6fa

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det sånt vi som blir sammen med en fotballentusiast bare må finne oss i? At en måned i strekk, er TVen okkupert for to kamper hver kveld? Hos oss finnes det lite plass for å trekke seg unna om man ikke er interessert i å se også, så jeg er mer eller mindre tvunget til å sitte gjennom alle kampene, til tross for manglende interesse.

Det er ikke hver kveld, men ja, det bør aksepteres. Ev. så kan han også kanskje trekke seg tilbake med en laptop og se kampene på soverommet eller lignende? Litt sent å dra frem problemstillingen nå da, som vi er inne i kvartfinaler, det hele er over om en drøy uke.

Anonymkode: 9ec64...45a

• Liker 3
Skrevet

Liker noen fotball, så kan man selvfølgelig forvente å se alle EM/VM-kamper.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke kamper hver kveld. 

Og det er hvert 4. år. 

Såpass bør du tåle. 

Anonymkode: 07f08...1d9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men EM er da ikke så tiltrekkende. Greit nok at sluttspillkampene kan være av ekstra interesse, men det er mange dårlige kamper mellom nasjoner man ellers aldri ville ha sett på. 

Men du, det er jo forskjell på folk, og hva vi finner er av interesse!

Dette skjer ikke akkurat hver dag, og jeg synes absolutt det er innafor å "okkupere" TV-en i sitt eget hjem for å følge slike mesterskap.

Anonymkode: 9ec64...45a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du gjøre andre ting, feks se en serie han ikke er interessert i? Jeg synes det er helt greit at mannen min ser det han vil av EM. Men nå ser ikke han alt av fotball hele året, bare EM, VM, Brann og Liverpool 😅

Anonymkode: 3ab46...ef0

Skrevet

Går dette ut over avtaler, ting dere skulle gjort sammen og programmer du gjerne vil se, eller er dette mest en prinsipiell irritasjon? Mesterskap er stas når man er interessert, jeg har sett både to og tre kamper om dagen når jeg har vært hjemme og hadde blitt litt grinete om andre mente jeg burde se mindre "bare fordi". Jeg skjønner ikke hvorfor du føler du må se på, det går fint an å oppholde seg i samme rom som en påslått tv og likevel gjøre noe annet. Les en bok, se en serie på nettbrettet, gå en tur, treff venner - det er mye du kan gjøre heller enn å sitte og irriterer deg over han har andre interesser enn deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke du gjøre andre ting, feks se en serie han ikke er interessert i? Jeg synes det er helt greit at mannen min ser det han vil av EM. Men nå ser ikke han alt av fotball hele året, bare EM, VM, Brann og Liverpool 😅

Anonymkode: 3ab46...ef0

Joda, jeg kan det. Men det finnes lite annen plass å sitte enn i stua, hvor man får lyden av fotball i bakgrunnen. Og det er ikke bare EM, det er flere kamper i uka gjennom Champions League, Premier League, Europa League, og så videre.

Skrevet

Jeg lar kjæresten se alt hvis han ønsker, men jeg er egentlig like interessant, men hadde jeg ikke vært det hadde jeg uansett latt han. Er vært 4 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han bør "få lov" til å se på fotball-EM i sitt eget hjem.

Anonymkode: bcd4a...ed4

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jepp :ball:

AnonymBruker
Skrevet

Om lyden av fotball er det eneste problemet, ville jeg ikke tenkt det var et problem overhodet. Jeg ville puttet på meg et headset og sett alle kattevideoene på YouTube. :catmilk:

Anonymkode: f5261...9cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mer rett på tv’n enn min samboer. Om han vil se pø EM så finner jeg meg noe annet å gjøre. Å det samme gjelder han. Han finner på noe annet om det er et program jeg gjerne vil se som ikke interesserer han. Ingen av oss er avhengige av å ha tv’n ledig hele tiden. 

Anonymkode: 74de7...a3f

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Om lyden av fotball er det eneste problemet, ville jeg ikke tenkt det var et problem overhodet. Jeg ville puttet på meg et headset og sett alle kattevideoene på YouTube. :catmilk:

Anonymkode: f5261...9cd

Da kommer det en ny tråd: "Må jeg finne meg i at hun ser kattevideoer i timevis?"

Anonymkode: bcd4a...ed4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...