AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg skriver ikke dette med stor stolthet, men kort fortalt.. Jeg har en kamerat, vi ble kjent via tinder, hadde en greie en periode,men fant ut at vi var ganske ulike personlighetsmessig og ift hva vi søker. Men med mye like interessert ble det et veldig fint vennskap. Vi har vært gode venner i flere år, vært på flere turer sammen og har veldig nært vennskap. Nå er det ferietid og fordi vi begge er enslige, og våre venner (på hver vår kant) har familier så valgte vi å ta en liten Norges ferie oss to litt av ferietiden. Vi har jo som sagt en fortid, for flere år tilbake.. Men har vært kun vennskap i flere år. Ingenting har skjedd mellom oss. Nå er vi på norgesturné sammen og er jo sammen hele døgnet. Og noe som jeg kjenner litt på, og detre plager meg at jeg bryr meg om...er at jeg kan glimte at han er på tinder eller lignende. Vi sover ikke i samme seng, men gjerne på hotell hvor vi har en seng og en sovesofa, evt telter og har hver vår madrass osv. Så sover i samme rom.. og når vi legger oss f.eks kan jeg se tinder i gjenspeiler eller at han lukker bort når jeg kommer fra do osv. Det er ikke kjempe ofte, men kanskje par ganger til dagen, når vi legger oss eller sådan. Og jeg hater at det plager meg. For, fyren er hyggelig og koselig altså men jeg er helt sikker på at vi aldri kunne vært lykkelig sammen, så det er ikke det at jeg ønsker å være med han. Vi har veldig like interesser så denne ferien fungerer veldig bra, men vi fungerer ikke som et par fordi personlighetstrekk hos oss er fullstendig kræsj, og vi irriterer hverandre mye. Så hvorfor bryr det meg at han henger på tinder? Jeg ville aldri brydd meg om en venninne gjorde det, sjekka tinder noen ganger t dagen....... Men med han så merker jeg at jeg syns det er kjipt. (Vi har begge vært med andre de siste årene) Anonymkode: 45781...395
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Så du vil ikke ha han, derfor skal ingen andre heller få han? Anonymkode: 83cd5...88f 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Du bil ikke dele han med noen andre åganske enkelt . Selv om dere bare venner … Anonymkode: 1e093...d62 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Stakkars fyren vil finne kjærligheten. Er det så feil? Anonymkode: 2a060...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Hvis dere passer sammen som gode venner, hvorfor passer dere ikke som kjærester? En kjæreste er jo nettopp det, en bestevenn man kan ha sex med og dele opplevelser med. Hva mer trenger du? Anonymkode: 95938...8c6
Million Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Dette skjønte jeg ikke noe av.... Dere har et helt platonisk og vennskapelig forhold, og du reagerer på at han er på Tinder? Hva i all verden har du med det, egentlig? Nei, den logikken skjønte jeg ikke. Tror egentlig du bare må ta deg sammen og sparke den reaksjonen langt vekk, og konsentrere deg om andre ting hvis den tanken melder seg igjen. For det at han er på Tinder har du jo ærlig talt ikke noen ting med. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Dette kommer aldri til å fungere, og det sier jeg fordi jeg har vært der selv. Akkurat samme greia som deg, vi fant ut at vi passet best som venner. Men merket jeg ble småsur når han snakket med damer og drev med nettdating. Når jeg traff noen som jeg likte så var det hans tur til å være sur. Det vennskapet fungerte fint når vi begge var single og ikke hadde noen I kikkerten. Da var vi bestevenner og hang sammen støtt. Med en gang det kom andre inn i bilder ble det murringer. For å si det sånn, vi er ikke venner lenger. Vi gikk fra å være bestevenner som ikke kunne se for seg å ikke ha den andre i livet sitt, til at vi nå ikke har hatt kontakt på flere år. Du har prøvd å få til noe med han og det funket ikke. Men du fikk en liten del av han - et vennskap. Nå er du vel (som jeg var) redd for å miste han til noen andre som okkuperer all tiden hans og du blir nedprioritert. Anonymkode: 27cf5...6c1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Så du vil ikke ha han, du vil ikke være sammen med han... Men du vil heller ikke at han er på tinder, og eventuelt finner seg dame? Det rimer ikke. Enten så er du sjalu fordi du er eiesyk, eller så har du noen følelser du ikke innrømmer. Anonymkode: f60d8...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå