Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har jeg rotet meg bort i, sånn egentlig? 

Samme gamle historie. Fra tidenes morgen har gutt møtt jente, sett hverandre dypt i øynene og snakket søte ord til hverandre, blitt forelsket. 

Hvordan kan en person som allerede er lykkelig gift treffe ett nytt menneske og falle nesegrus pladask? Hva er poenget liksom? 

Jeg vet det ikke stikker så dypt, jeg vet det snart går over, men jeg gråter mine bittersøte tårer over hva som kunne ha vært. Det blir bedre i morgen. 

Anonymkode: 67ed1...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det gjensidig? Og er du egentlig lykkelig der du er?

AnonymBruker
Skrevet

Fint skrevet. Jeg er i samme situasjon. Håper det virkelig er som du skriver, at det snart går over. Takk for at du delte.

Anonymkode: 6579c...3fd

AnonymBruker
Skrevet
Diezel skrev (3 timer siden):

Er det gjensidig? Og er du egentlig lykkelig der du er?

Nei, tror ikke egentlig det var gjensidig, ikke på samme måten hvert fall. 

Har følt meg lykkelig i ekteskapet, ingen skjær i sjøen så langt, er vel derfor jeg føler meg tatt på sengen. 

Måtte bare få det av hjertet, i håp om at det gav lettere slipp hvis jeg sa det høyt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har følt meg lykkelig i ekteskapet, ingen skjær i sjøen så langt, er vel derfor jeg føler meg tatt på sengen. 

Måtte bare få det av hjertet, i håp om at det gav lettere slipp hvis jeg sa det høyt. 

Ble det lettere?

AnonymBruker
Skrevet

Samme her! 
Gifte, kollegaer, familier og umulig å komme seg videre.

Har ikke sett han på over et halvt år. Kona hans er garvid og jeg vet det er null håp. Men jeg klarer bare ikke å slutte å lengte etter han og de magiske stundene vi hadde. Helt feil, men allikavel så rett💙

Anonymkode: b5958...987

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er du den som har blitt bedratt, eller har du forelsket deg i en opptatt mann? 

Anonymkode: 45e99...542

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik.. har virkelig forelsket meg i en kollega og han er også forelsket i meg.. Vi har stjålet noen stunder her og der men siden vi begge er gift og har barn kan vi ikke risikere å bryte ut og prøve - selv om vi begge er ulykkelige i ekteskapene våre - risikoen og konsekvensene er så store på hver vår kant, så vi innser at det må ta slutt.

jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli en av dem som hadde et forhold på si, og ja jeg har dårlig samvittighet men det føles så innmari riktig og har vekket følelser jeg aldri trodde jeg skulle få kjenne igjen.

så selv om det er herlig å være forelsket er det samtidig så ulidelig vondt og jeg har hjertesorg som jeg hver dag må holde inni meg

Anonymkode: 19a1f...ebc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 23.47):

På hvilken måte tenker du h*n følte? Du sier det ikke sitter så dypt. Tror du h*n var/er mer forelsket/elsker? 

Ja, det er rart du føler sånn om absolutt alt er bra med partner. Men du ble vel bergtatt. Det kan jo skje den beste, men godt å høre at du avsluttet. Du hadde nok prøvd å utforske mer om forholdet deres var på hell. Det er jo en god indikator på et godt forhold. At man kan bli betatt/forelsket, men slår det fra seg om man elsker partner. Om man ikke elsker partner så begir man seg ut på et eventyr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...