morning_sun Skrevet 2. juli 2021 #1 Del Skrevet 2. juli 2021 Kanskje disse videoene kan være til hjelp for noen her? (Dessverre litt dårlig lyd i starten, blir bedre). (Infertilitet diskuteres her som et eksempel på hvordan ulike kroppsdeler kan ha ulik type bevissthet). (Her diskuteres bl.a. prevensjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Del Skrevet 3. juli 2021 Interessant - ja, realistisk eller logisk - nei. Anonymkode: 84808...610 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Del Skrevet 3. juli 2021 Verdens vakreste sektleder❤️ Anonymkode: 55cbd...136 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Del Skrevet 3. juli 2021 Sjaman Durek høres nesten oppegående ut i forhold...du mener ikke dette? Anonymkode: e5a1f...794 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sjaman Durek høres nesten oppegående ut i forhold...du mener ikke dette? Anonymkode: e5a1f...794 Hun har også røntgensyn og kan se folks DNA! Visstnok... Anonymkode: aa80d...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morning_sun Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Interessant - ja, realistisk eller logisk - nei. Anonymkode: 84808...610 Jeg synes det gir mye mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 3. juli 2021 #7 Del Skrevet 3. juli 2021 Interessant er vel et pent ord for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 3. juli 2021 #8 Del Skrevet 3. juli 2021 I all verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. juli 2021 #9 Del Skrevet 3. juli 2021 Shit! Alt hun sier er jo sant! 😳 Hvor kan jeg melde meg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morning_sun Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 4. juli 2021 loveli skrev (21 timer siden): Shit! Alt hun sier er jo sant! 😳 Hvor kan jeg melde meg inn? Ja, hun er utrolig spot on. Du finner mange videoer på youtube, ellers er det mulig å melde seg inn på Premium via nettsiden hennes, der får man tilgang på mer materiale. Håper det er til hjelp💗 https://tealswan.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. juli 2021 #11 Del Skrevet 4. juli 2021 😂😂😂😂 Må bare ordne meg en betalingsløsning, tenker jeg samler noen steiner i bakgården og kaller dem «magical fertilitystones». Bare skarve 5tusen stykk 😎 Det ikke medisinen og forskning kan fikse fikser jeg. For litt (mye) penger 💁♀️ Trillinger til alle som betaler trippel pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Del Skrevet 4. juli 2021 Dette virker veldig interessant😍 Anonymkode: 81ee2...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Del Skrevet 5. juli 2021 Teal Swan er en sosiopat Anonymkode: f9bab...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 5. juli 2021 #14 Del Skrevet 5. juli 2021 Å jesus... får du provisjon om du verver noen herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morning_sun Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 5. juli 2021 Fiffig skrev (56 minutter siden): Å jesus... får du provisjon om du verver noen herfra? Haha nei. Bare fått mye nytte av hennes gratis videoer på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 4. juli 2022 #16 Del Skrevet 4. juli 2022 Denne tråden er veldig ny, og ingen har fått med seg at det har gått en dokumentar om henne på Hulu? Den er ikke tilgjengelig i Europa, så det er kanskje ikke så rart likevel. Det eneste jeg har funnet med klipp fra serien er disse videoene fra en youutube-psykolog: https://www.youtube.com/c/DavidColarossiPhD/videos Jeg poster ikke dem pga hans syn, som er ganske.....moderat, men mest pga klippene. Min mening er at hun er direkte farlig med teknikkene sine og den personligheten hun har. Og det som er interessant med de klippene er at oppførselen hennes i serien stemmer helt med hva folk som har vært nær henne har fortalt før. Hun er aggressiv, hun setter folk opp mot hverandre, hun manipulerer, innbiller folk ting om dem selv osv. Det verste eksempelet på dette er når hun sa til en kvinne som var en venn og en klient av henne, Leslie, at hun måtte bestemme seg om hun ville leve eller dø. Og så tok hun selvmord. Hun sa det samme til Cameron i intervjuet under, at hun måtte sette seg i bilen og kjøre en tur og finne ut om hun ville leve eller dø. Selv om hun ikke var suisidal da, og aldri hadde vært det. Men Teal sa hun var "passivt suisidal". Hva nå enn det er. Her er Cameron Clark's intervju, hun bodde med henne i noen måneder: https://youtu.be/h6cUDbtupiE Jared Dobson er en av hennes ekser: https://www.youtube.com/watch?v=EDsMe5zAh_s&ab_channel=MormonStoriesPodcast Diana Hansen Ribera er Teal's barndomsvenn, hun kom ut med sin historie etter hun hadde sett serien på Hulu. Hun forteller at Teal var akkurat like manipulerende, og innbilte henne ting som ikke hadde skjedd allerede da de var barn og tenåringer, og hun angrer på at hun ikke advarte folk før, da hun ble veldig bekymret over det hun så. Det er tydelig at hun er traumatisert av henne: https://youtu.be/pY04M9tNEq0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå