AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg kan forstå at man på ett eller annet tidspunkt kanskje vil slappe av å høre på musikk f.eks under en togtur o.l. Men har f.eks en kollega jeg har prøvd å bli litt kjent med, siden hun er ny. Vi hadde en oppussing på jobb og hadde sett frem til å småsnakke litt med henne. Men nei, hun satte på seg et digert headset og hørte på musikk gjennom store deler av dagen. Her om dagen var jeg sammen med en venn av meg, og i en setting hvor der hadde vært naturlig å prate litt siden det var en stund siden sist - finner hun heller frem headsetet sitt og lytter på musikk. Begynner jo å lure på om det er meg det er noe galt med og at folk gjør dette for å slippe unna meg 🤔 men tviler egentlig, da resten av omgangskretsen min ikke driver på sån. Men irriterende er det. Nesten like irriterende som de som sitter med nesa I telefonen hele tiden. Anonymkode: 38440...f35
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Begynner jo å lure på om det er meg det er noe galt med og at folk gjør dette for å slippe unna meg 🤔 Hm. Det du beskriver er nytt for meg i hvert fall, jeg heller mot at du er inne på over her. Anonymkode: e8662...6b3 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 På jobb under oppussing forstår jeg at din kollega gjorde akkurat det. Da vil man bare jobbe og bli ferdig med jobben. Småsnakking for deg er noe ser på som positivt. Jeg ser det positivt i det, men for meg er småsnakking en stor årsak til at jeg gjør mye av jobben mens mine kolleger sluntrer unna og jobber saktere fordi de bare skal bidra til et godt miljø. Jeg er på jobben for å jobbe. Jeg kan snakke i pausen min. Sikkert lite inkluderende men sånn er nå jeg. Er vennen din en kollega eller møttes dere for å være sammen eller helt tilfeldig? Anonymkode: 0ef8f...168 3
Kratt_ Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Siden hun er ny, kanskje hun ville bevise at hun er flink til å jobbe og blir distrahert hvis hun må jobbe og snakke samtidig? 1
Stoltskeiv Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Hadde fort gjort det samme om jeg skulle pusset opp. Skulle jeg snakket med de og pusse opp samtidig, så hadde jeg ikke fått gjort noe. Jeg er litt sånn. Jeg er ikke så god på å snakke og gjøre slike ting samtidig 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 Oppussinga forstår jeg og, mye lettere å konsentrere seg, og det er jo jobb, ikke syklubben -tror ikke du skal ta een opplevelsen personlig. Du forteller lite om setting nummer to, og du forteller lite hvor nær dere er hverandre, men på den siste så kan det hende jeg hadde reagert også -uten å tenke videre over det enn at det skjedde. Om dette var noe repetativt med denne vennen, uten at noe boir sagt, så kunne det jo ha negativ innvirkning på vennskapet. Det er nok tilfeldighetene at du opplevde det en gang til på så kort tid at du ser de i sammenheng. Anonymkode: 91f51...70b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har selv aldri opplevd dette. Kan skjønne at folk vil blokke ut lyden av oppussing. Det kan jo hende at det var støydemping som var årsaken til at hun tok dem på. Anonymkode: e438f...7eb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Er dette noe å skrive om på kg??? Spander en øl på henne og bli kjent da! Anonymkode: 97608...bf6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå