AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Jeg er i arbeidspraksis som vernepleier. Jobber 2 dager i uken. Får tiltakspenger og sosial stønad. Nå spurte min leder om jeg kunne jobbe neste helg, ha ansvar og få lønn fra de. Kan jeg det? Får ikke tak i kontaktperson på nav pga ferie Anonymkode: e29ec...04c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i arbeidspraksis som vernepleier. Jobber 2 dager i uken. Får tiltakspenger og sosial stønad. Nå spurte min leder om jeg kunne jobbe neste helg, ha ansvar og få lønn fra de. Kan jeg det? Får ikke tak i kontaktperson på nav pga ferie Anonymkode: e29ec...04c utdannet vernepleier og må få jobb gjennom NAV? er det manko på pleiere?? Anonymkode: dc5b1...280
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): utdannet vernepleier og må få jobb gjennom NAV? er det manko på pleiere?? Anonymkode: dc5b1...280 Er i arbeidspraksis etter mange år på aap. Må finne ut hvor mange prosent jeg klarer å jobbe Anonymkode: e29ec...04c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): utdannet vernepleier og må få jobb gjennom NAV? er det manko på pleiere?? Anonymkode: dc5b1...280 Har du ett svar på spørsmålet også? Anonymkode: e29ec...04c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Hei, du kan jobbe. Sørg for at du får kontrakt. Og husk å kryss av på meldekortet at du har jobbet. Tiltakspengenenvil bli redusert. Anonymkode: 1f85b...c3a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 Ja, du kan jobbe. Bare skrive det på meldekortet. Er enig at du bør få en kontrakt. Også høres det ut som om du da skal være forsiktig så du ikke blir utnyttet, men kanskje heller få et vikariat når de faktisk har bruk for deg. Anonymkode: 22e14...2aa
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i arbeidspraksis som vernepleier. Jobber 2 dager i uken. Får tiltakspenger og sosial stønad. Nå spurte min leder om jeg kunne jobbe neste helg, ha ansvar og få lønn fra de. Kan jeg det? Får ikke tak i kontaktperson på nav pga ferie Anonymkode: e29ec...04c Du kan det, men du må informere NAV om dette på meldekortene. Anonymkode: cf589...514
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du kan jobbe. Bare skrive det på meldekortet. Er enig at du bør få en kontrakt. Også høres det ut som om du da skal være forsiktig så du ikke blir utnyttet, men kanskje heller få et vikariat når de faktisk har bruk for deg. Anonymkode: 22e14...2aa Det er ikke noe å være enig i 😂 det står i arbeidsmiljøloven 😉 Anonymkode: 1f85b...c3a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er i arbeidspraksis etter mange år på aap. Må finne ut hvor mange prosent jeg klarer å jobbe Anonymkode: e29ec...04c Gratulerer! Det er veldig godt jobbet av deg😊 Anonymkode: cf589...514 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Gratulerer! Det er veldig godt jobbet av deg😊 Anonymkode: cf589...514 Takk 😀 Anonymkode: e29ec...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå