AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Hunden M str, kom løpende mot sofaen uten at jeg rakk å reagere og hoppet opp og landet rett på livmoren. Det var vondt/ubehagelig og jeg reagerte med å bli akutt kvalm og trodde jeg måtte kaste opp. Gulpet, men det kom ikke oppkast. Gått tjue min nå og det føles ok. Er dette noe man bør sjekke opp? Eller burde det gå helt fint? Anonymkode: e6d2b...661
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Ville tatt ein skjekk, men det går heilt sikkert fint. Anonymkode: 85cef...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Skrevet 2. juli 2021 Tipper at det bare ble et litt brått og kraftig trykk på magesekk. Det går nok helt fint. Er du bekymret så snakker du med helsepersonell Anonymkode: 82ca6...d08 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Ta en telefon om du er bekymret, men det går nok helt fint Er selv 30 uker på vei, og har en nokså aktiv sønn på snart 2 år som ikke alltid er like forsiktig når han kommer byksende 🙈 Anonymkode: 4b2eb...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Garantert ikke farlig. Hvis fosteret hadde tålt så lite hadde det ikke vært mange unger her i verden. Anonymkode: fe509...92f 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 Takk:) snakket med føden. De mente dette var vondest for meg og at foster har det fint 🙏🏻 Anonymkode: e6d2b...661 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå