AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 Hei, jeg må kanskje bare lufte. Fordi jeg er kjempe irritert. Jeg og min bestevenninne hadde en stor krangel med vår felles venn noen mnd siden. Uten å gå for mye i detaljer, så oppførte hun seg ekstremt barnslig - hun såret meg veldig og hun såret venninna mi enda mer ved å skjelle hu ut etc. Jeg gjorde da fult kutt med henne, da hun var veldig stygg og slem mot min venninne og deretter dro hun meg ned med det hele. Hun er i underholdingsbransjen og har nå gitt ut en låt som handler om «giftige venner» eller mennesker generelt. Hun gjør det bra og har bra musikk: men i markedsføringpsrossessen poster hun stories hvor hun putter seg selv i offerrolle - hvor hun blant annet sier at ingen var der for å støtte henne og løfte henne opp med musikken - hvilket er så langt fra sannheten at jeg blir helt kvalm. Før hun «slo igjennom» så sendte jeg sangene hennes til hvert eneste plateselskap som kunne passe. Stelte i stand sikkert 3. «release fester» delte det hun la ut. Ba familie om å gjøre det samme. Kjøpte låtene hennes på iTunes. Hun var en av mine bestevenner så jeg stilte opp. Sov med henne når hadde kjærlighetssorg. Tok grinende telefoner. Altså jeg gjorde mye mer enn jeg skulle gjort. Jeg var heller ikke redd for å fortelle henne at hun oppførte seg som en diva innimellom - vi hadde et vennskap hvor vi kunne være ærlige med hverandre. Min andre venninne også, vi var alle tre gode venninner. Men nå irriterer jeg meg helt blå når hun poster dritt om meg og venninna mi på stories. Er i samme bransje som henne og gjør det ganske bra selv og det er flaut for meg at hun lager sånt rabalder. Hun er i midten av 20 årene og oppfører seg som hun er 16 år. Endte med nå at jeg blokkerte henne. Kjæresten min reagerte på Storiens hennes med « 😂» ... han blokkerte henne også. De kjente hverandre. Føltes helt ærlig litt godt at han gjorde det da jeg aldri hadde postet noe sånt. Jeg bare fatter ikke hvorfor mennesker skal sette seg selv i offerrolle når de åpenbart oppførte seg som idioter . Jeg fatter ikke trangen til å poste stories om en krangel for å sette andre mennesker i et dårlig lys å få sympati. 🙇🏼♀️Verste med dette er at alle i bransjen vet akkurat hvilke venninner hun snakker om. Hun skriver at den nye sangen er om oss .. altså... jeg blir helt matt. Akkurat som hun skapte faenskap kun for å bruke det i markedsføringen. Ja, jeg vet det er et rotete innlegg. Trenger utløp selv. Innspill er mottatt med åpne armer. Hun er ikke norsk så dere vil ikke vite hvem det er. Jeg bor heller ikke i Norge. TS Anonymkode: 97116...60a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Hvis hun er så drama queen så graver hun sin egen grav, du trenger bare vente på at hun detter oppi. Eller ikke. Egentlig er jo det beste å bare gå videre og gi f i hva hun gjør og ikke. Anonymkode: d52bb...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Ikke gi henne oppmerksomhet og ikke bruk din dyrebare energi på henne. Hun våkner nok snart. Anonymkode: 9611b...28b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Å nå skal alle på kg forsøke å finne denne sangen? 😅 Dette er bare BS. Anonymkode: 49290...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å nå skal alle på kg forsøke å finne denne sangen? 😅 Dette er bare BS. Anonymkode: 49290...bb7 Det ville blitt litt av en jobb å sjekke alle små og mellomstore artister da du! Låta kan jo være på spansk, japansk og utallige andre språk -og scenarioet er jo ikke så spesielt, jeg har også jobbet i den bransjen, -mange, mange, mange som driver med musikk og annen kultur der ute! Anonymkode: 2ad8e...784 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det ville blitt litt av en jobb å sjekke alle små og mellomstore artister da du! Låta kan jo være på spansk, japansk og utallige andre språk -og scenarioet er jo ikke så spesielt, jeg har også jobbet i den bransjen, -mange, mange, mange som driver med musikk og annen kultur der ute! Anonymkode: 2ad8e...784 Jeg tror jo dette bare er trolling for å få folk til å kaste bort tid på å leite etter sangen å prøve å finne ut hvem det er snakk om. Anonymkode: 49290...bb7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Ja, dette er bare tull. Anonymkode: 948f9...059 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Er drøssevis av sanger om dårlige venner og toxic folk. Anonymkode: d52bb...a3b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å nå skal alle på kg forsøke å finne denne sangen? 😅 Dette er bare BS. Anonymkode: 49290...bb7 Haha, frister å sende den her. Jeg kan si sangen heter «giftig» på Spansk. Helst ikke nevn tittel og artistnavn her om dere finner den 😂 Vil ikke at hun Googler sangen og oversetter dette innlegget. Anonymkode: 97116...60a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror jo dette bare er trolling for å få folk til å kaste bort tid på å leite etter sangen å prøve å finne ut hvem det er snakk om. Anonymkode: 49290...bb7 What nei. Er virkelig ikke det. Jeg er i samme bransje men ønsker ikke å utgi navn her. Ga hint i siste innlegg. Bare ikke skriv hele tittelen og artistnavnet her om dere finner den. TS Anonymkode: 97116...60a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Bare gå videre og la det ligge. Ikke vær en del av dramaet. Anonymkode: 1057a...2e5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis hun er så drama queen så graver hun sin egen grav, du trenger bare vente på at hun detter oppi. Eller ikke. Egentlig er jo det beste å bare gå videre og gi f i hva hun gjør og ikke. Anonymkode: d52bb...a3b Ja, jeg vet.. Er bare så ubehagelig at hun holder på sånn. Det er helt flaut. TS Anonymkode: 97116...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå